י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

"לא ישברו אותנו": אמצעי הגנה סביב ראש המועצה המאוים

בעקבות סרטונים שהופצו באמצעי התקשורת של חמאס וברשתות חברתיות של משתמשים בעזה נגד ראש מועצת שומרון יוסי דגן, המשטרה הגדירה את דגן כאישיות מאויימת, הנחתה אותו ואת משפחתו והוצבו אמצעי הגנה סביב ביתו

יוסי דגן. צילום: פלאש 90
יוסי דגן. צילום: פלאש 90



פלסטינאים מאיימים על חייו של ראש מועצת שומרון. הוצבו אמצעי הגנה סביב ביתו.

גורמי טרור פלסטינאים איימו על חייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, בין השאר באמצעות סרטונים שהופצו ברשת, איומים ישירים בעמוד הפייסבוק שלו ועוד.

ל'בחדרי' נודע, כי הסרטונים הופצו באמצעי תקשורת של החמאס וברשתות חברתיות של משתמשים בעזה. המשטרה הגדירה את דגן כאישיות מאויימת, הנחתה אותו ואת משפחתו והוצבו אמצעי הגנה סביב ביתו. כמו כן התברר כי גורמים בכירים ברשות הפלסטינית הגדירו את דגן בפני גורמים ישראלים כאישיות מסוכנת מבחינת הרשות. זאת לאחר שקידם את עצירת הכפלת קלקיליה ומכיוון שהצליח לשנות את השיח בנושא ההתיישבות היהודית בשומרון ולהגביר את הלגיטימציה של המקום.

דגן סירב להתייחס לפרטים. אולם מסר למקורביו: "אני לא שונה מאף אזרח אחר במדינת ישראל. אנחנו יהודים וישראלים מאמינים נחושים וזקופי קומה איומים והפחדות לא ישברו אותנו. נבנה את ארץ ישראל ביתר שאת ובכל העוז. אני פועל בתיאום עם כוחות הבטחון והמשטרה וסומך עליהם".
יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד