ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השבוע: מבצע ארצי לאיסוף פאות לחולות סרטן יצא לדרך

נשים חולות בסרטן נאלצות להיפרד משערן בעקבות טיפולים שהן עוברות בכדי להבריא. במבצע מיוחד של האגודה למלחמה בסרטן נאספות פאות ישנות מנשים ונתרמות לנשים חולות. מבצע מיוחד של פרויקט "להיראות טוב, להרגיש טוב"

"להיראות טוב, להרגיש טוב", איסוף פאות. צילום: האגודה למלחמה בסרטן
"להיראות טוב, להרגיש טוב", איסוף פאות. צילום: האגודה למלחמה בסרטן





חולות סרטן רבות בוחרות להיעזר בפאות על מנת להתמודד עם אחד מנזקי המשנה של המחלה – הקרחת. האגודה למלחמה בסרטן החליטה לצאת במבצע ארצי לאיסוף פאות מנשים שכבר אינן זקוקות לפאה שלהן ומוכנות לתרום אותה לאישה חולה שאינה יכולה לרכוש פאה חדשה.

היוזמה, שנערכת במסגרת "להיראות טוב, להרגיש טוב" של האגודה למלחמה בסרטן, מזמינה נשים חולות למספרות ייעודיות במטרה להתאים להן פאה ללא תשלום. מבצע איסוף הפאות נועד על מנת להגדיל את מאגר הפאות ולעזור לעוד נשים חולות להרגיש כמה שיותר טוב עם עצמן מבחינה חיצונית. הפאות שנאספות עוברות שדרוג ועיצוב מחדש ומותאמות במיוחד לאישה שבאה לאסוף את הפאה.

אורית שפירא, מנהלת מחלקת רווחה ושיקום באגודה למלחמה בסרטן מספרת: "מטרת המבצע, שיערך בכל רחבי הארץ, הוא להגדיל את כמות הפאות במטרה שיגיעו לכמה שיותר חולות שזקוקות להן. מטופלות רבות פוקדות את המספרות הייעודיות שלנו. התרגשותן ושמחתן מחממת את הלב כל פעם מחדש"

מבצע איסוף הפאות אינו המבצע היחיד של "להיראות טוב, להרגיש טוב", הפרויקט מאפשר לחולי סרטן ליהנות מטיפולי טיפוח על ידי אנשי מקצוע שמגיעים בהתנדבות למכונים האונקולוגיים ולבתי החולים. בשנה האחרונה למעלה מ-60 אנשי מקצוע ב-40 מרכזים רפואיים ברחבי הארץ טיפלו ב-4000 אנשים ללא תשלום.

האגודה למלחמה בסרטן, הינה ארגון ללא כוונות רווח הפועל בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן, נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית. באגודה למלחמה בסרטן, פעילים בקהילה המקומית כ- 3,500 מתנדבים הפרוסים ב - 70 סניפים בכל רחבי הארץ השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם.
מבצע איסוף פאות האגודה למלחמה בסרטן פאות לחולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד