י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בעקבות מקרי עזיבת הדת: מסע של האדמו"רים והמשגיח לאנגליה

ערב חג הפסח; האדמו"רים מטשערנאביל ורחמסטריווקא התפנו למטרה נעלה. הם ימריאו יחד עם המשגיח "רבי בנימין הצדיק" לאנגליה. ל'בחדרי' נודע, כי המסע יוצא לדרך בעקבות ארגון המעודד יציאה בשאלה, וקיים חשש שחלילה יווצר אחריו סחף

הגר"ב פינקל והאדמו"רים מרחמסטריווקא וטשערנאביל
הגר"ב פינקל והאדמו"רים מרחמסטריווקא וטשערנאביל



מסע האדמו"רים והמשגיח: ביום שלישי הקרוב ימריאו לאנגליה האדמו"רים מטשערנאביל, רחמסטריווקא, והמשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל מראשי ישיבת מיר לביקור בזק וישתתפו בכינוס גדול במנצסט'ר. כך מתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המסע בא בעקבות בחור ישיבה שלמד בישראל וחזר לאנגליה לבית הוריו ובאופן מפתיע לפני מספר חודשים עזב את הדת במנצסט'ר.

לדברי העסקנים מדברים על מעין ארגון שפועל במקום לחזרה בשאלה ויש חשש שיצור אחריו סחף גדול. ובעקבות כך הוחלט על כינוס חיזוק במקום בהשתתפות אדמו"רים ורבנים מישראל.

בין אלו שעומדים מאחורי הכינוס הוא האדמו"ר מהורדנקא ועסקנים נוספים.

ביום רביעי בשעה 20:30 בערב יתקיים הכינוס תחת הכותרת "הצלת משפחות" באולם בית יעקב לשם יגיעו האדמו"רים מרחמסטריווקא וטשערנאביל וגם הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל, בנוסף צריכים לגייס סכום עצום לכמה משפחות שאחד ההורים אף הוא עזב את הדת ורוצה את הילדים אצלו מה שגורם לתביעות משפטיות וההוצאות גדולות.

המודעות באנגליה על בואם של האדמו"רים והמשגיח





מנצסטר חזרה בשאלה רבי בנימין פינקל טשערנאביל רחמסטריווקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד