ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

באמצע חתונה: סב הכלה התמוטט; מצבו קשה

באמצע החתונה ולעיני החוגגים התמוטט סב הכלה בן 85 ואיבד את הכרתו • צוותי רפואת חירום החזירו לו דופק והוא פונה ע"י מד"א לבית החולים • חובש שהיה במקום סיפר: "מצבו מוגדר קשה אך יציב"

ניידת טיפול נמרץ. צילום: 'בחדרי חרדים'
ניידת טיפול נמרץ. צילום: 'בחדרי חרדים'



במהלך חתונה אשר התקיימה הערב באולם אירועים ברחוב החשמונאים בבני ברק, התמוטט גבר כבן 85 - סב הכלה ואיבד את הכרתו, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כונני רפואת החירום אליהם מצטרפים צוותי אמבולנס שהוקפצו לאולם בדקו את הסב וגילו כי הוא 'ללא דופק', הם החלו בהחייאה אשר כללה עיסויים והנשמות. לאחר כ-20 דקות חזר למרבה המזל הדופק, הסב פונה ע"י צוות נט"ן של 'מגן דוד אדום' לבית החולים 'איכילוב' כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם.

ישראל אנשין חובש 'הצלה-מד"א' שהגיע במהירות למקום סיפר: "הוזעקתי על ידי מוקד הכוננים של מד"א בעקבות דיווח על מחוסר הכרה באולם אירועים. כשהגעתי למקום מצאתי גבר כבן 85 (סב הכלה) השוכב ברחבה מחוץ לאולם כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. התחלתי בפעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים של ארגון 'הצלה-מד"א'. לאחר שחזר דופק הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים איכילוב כשמצבו מוגדר קשה אך יציב".

יוני בשארי חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום באופנוע חירום של איחוד הצלה (אופנולנס) ביצעתי יחד עם צוות אמבולנס של 'איחוד הצלה', חובשים נוספים ופרמדיק שהיו בסמיכות למקום החייאה מוצלחת וכשחזר דופק לאחר כעשרים דקות של החייאה הוא פונה לבית החולים במצב קשה".
החייאה חתן וכלה מדא בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד