ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

נוח ומדויק: מותג האופנה שמלווה נשים לאורך היום

חיה דביר, מעצבת אופנה חרדית ודפנה זקוביץ הרמן, אשת שיווק, חברו יחד והקימו את מותג האופנה HDZ. בראיון ללובי נשי, מספרות המעצבת ואשת השיווק על הקולקציה החדשה, על הייחודיות שלה ועל הקווים המנחים ביצירתה

נוח ומדויק: מותג האופנה שמלווה נשים לאורך היום





חיה דביר ודפנה זקוביץ הרמן הן בעלות המותג HDZ. חיה היא מעצבת אופנה בעלת ותק וניסיון רב ודפנה היא אשת שיווק מומחית. חיה ודפנה מספרות על הקולקציה החדשה של המותג שלהן ועל הייחודיות שלה:

מה מייחד את המותג שלכן בשונה ממותגים אחרים?

אנחנו מאוד מחוברות לצרכים של הנשים היה חשוב לנו ליצור קולקציה אופנתית אבל בעיקר נוחה ומותאמת

המותג הוא מותג חדש יחסית וזו הקולקציה השנייה שלו. בקולקציה שעברה - בחורף, הכרנו את הלקוחות, את העדפות שלהן ואת הבחירות שלהן, כך הכנו את הקולקציה הנוכחית. הקולקציה מורכבת מבגדים שמותאמים לנשים בכל המצבים, אבל בעיקר כאלה שמותאמים לאישה לכל היום.

שתינו עברנו הריונות, לידות והנקות ולכן אנחנו מבינות את החשיבות של בגד שיכול להתאים לכל אישה לפני, תוך כדי ואחרי הריון. הנקנו ולכן יש לא מעט שמלות שמתאימות להנקה עם כפתורים לכל האורך או סטים של שני חלקים.


חיה דביר ודפנה זקוביץ הרמן עם הדוגמנית

אבל עיקר החשיבה הייתה על לוק שילווה את האשה הדינמית המודרנית לאורך כל היום החל מהיציאה לעבודה, דרך החזרה לילדים ועד ליציאה לאירוע בערב במקרה הצורך. בנינו מערכת סטיילינג באתר, המאפשרת שילוב של 2 עליוניות לחצאית או שמלה אחת, למראה שונה לערב ולבוקר ובכך לחסוך בעלויות, בלי להתפשר על ארון בגדים מגוון ועדכני.


שמלת כפתורים מותאמת להנקה. מתוך הקולקציה

כחלק מהקולקציה ישנם גם אקססוריז כגון תיקים, עגילים וסיכות דש, שמטרתם להפוך את הבגד היומיומי לחגיגי וייחודי כך שלוק אחד יוכל להתאים ליום שלם.

מי קהל היעד?

אנחנו פונות לקהל יעד של נשים דתיות וחרדיות. חשוב לנו שהלבוש יותאם לקהל היעד ולכן כל הבגדים שלנו מותאמים באורך, אין תירוצים של 'דוגמנית גבוהה' ויש לנו לא מעט שמלות וחצאיות מקסי בקולקציה.


שמלת מקסי מתוך הקולקציה

איפה אפשר למצוא את הקולקציה?

המותג הוא בעיקר מותג אינטרנטי, הקניות נעשות באינטרנט ונשלחות ללקוחות בכל הארץ. לקראת החג הקרוב אנחנו מקימות כמה חנויות פופ אפ באזורים שונים לנשים שרוצות להגיע, למדוד ולקנות. מי שלא תספיק להגיע לחנויות הפופ אפ, יכולה להגיע לשואו רום שלנו בפתח תקווה בתאום מראש, למדוד, להרגיש ולקנות.

לכניסה לאתר של HDZ לחצי כאן
HDZ חיה דביר דפנה זקוביץ הרמן קולקצית קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד