י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסוכן התחזה לברסלבע'ר והפליל סוחרי סמים

סוכן משטרתי הצליח להפליל חשודים בסחר בסמים באזור תל אביב, בין היתר בזכות מראה של חוזר בתשובה שהתקרב לברסלב כשהוא לבוש בבגדים תואמים • כתוצאה מפעילותו, הבוקר, פשטה המשטרה על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: פלאש 90



סוכן משטרתי הצליח להפליל עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים באזור תל אביב, בין היתר בזכות מראה של חוזר בתשובה שהתקרב לברסלב.

הבוקר (שני), עם אור ראשון, פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים.

במסגרת ההפעלה שלו, התחזה הסוכן לחסיד ברסלב כולל מאפייני לבוש. הסוכן המתחזה הוצג כמתפרנס ממכירת בגדי מותגים באמצעות רכבו הנודד מנקודה לנקודה בגזרת דרום ת"א.

מדובר בפעילות נוספת כחלק ממאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בנגע הסמים המסוכנים, בדגש על הפצתם, גידול, ייבוא וסחר בסמים.


פעילות המעצרים הבוקר והתייחסות של מפקד המחוז ניצב דוד ביתן. צילום: דוברות המשטרה

במהלך השנה האחרונה הפעילה משטרת ישראל בהצלחה סוכן משטרתי סמוי אשר פעל בקרבם של סוחרי הסמים, שפעלו בשכונות דרום תל אביב והתחנה המרכזית. הסוכן, שהצליח לזכות באמונם של סוחרי הסמים אשר היוו חלק מרשימה של סוחרים משמעותיים וממשפחות פשע השולטות באזור בתחום הסמים,
בתוך כך, רכש מהם הסוכן בעשרות הזדמנויות שונות מספר קילוגרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים ובכלל זאת: קוקאין, אקסטזי, חשיש מריחואנה.

במהלך קניות הסמים אף נעשו רכישות של חומרים מסוכנים אשר הונפקו לצרכים רפואיים בעבור חולים ומצאו את דרכם אל שוק הסחר בסמים. בין יתר הקניות שבוצעו מידי סוחרי הסמים, נעשו גם עשרות קניות של מכשירים סלולריים אשר היו בהחזקתם וחשודים כגנובים.

במהלך הפעילות נאספו ראיות נגד עשרות חשודים והבוקר כאמור, פשטה המשטרה על בתיהם של החשודים במטרה להביאם לחקירה ולמצות עימם את הדין עד תום. מעבר להיותה עבירה פלילית המסכנת את שלום הציבור, הסחר בסמים מהווה מחולל פשיעה המהווה קרקע פורייה לפעילות פלילית הפוגעת בביטחון ובסדר הציבורי. היום יובאו העצורים לבית משפט השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם.
סוכן סמוי סחר בסמים ברסלב תל אביב פשיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד