כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

RIM משיבה את שירותי הבלקברי בעולם בהדרגה; התנצלה בפני לקוחותיה

מנכ"ל החברה ללקוחות: איכזבנו רבים מכם • עובדים קשה כדי להמשיך ולייצב את המערכת

  • ט"ז תשרי התשע"ב
RIM משיבה את שירותי הבלקברי בעולם בהדרגה; התנצלה בפני לקוחותיה

חברת RIM הודיעה היום כי שירותי הבלקברי באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו השתפרו באופן משמעותי לאחר שלושה ימים של שיבושים חמורים שפגעו במיליוני לקוחות. מייק לזרדיס, מייסד ומנכ"ל משותף של RIM, התנצל היום בפני לקוחות החברה, ואמר כי היא ממשיכה לטפל בבעיות, אך גם הזהיר כי התקלות עדיין לא נפתרו במלואן.

"מאז שהשקנו את בלקברי ב-1999, המטרה שלי היתה לספק תקשורת מהימנה בזמן אמת ומסביב לשעון", אמר לזרידיס בסרטון שהעלתה החברה ליוטיוב. "לא עמדנו ביעד הזה השבוע, אפילו לא התקרבנו לכך. אני מתנצל על שיבושי השירותים השבוע. איכזבנו רבים מכם", הוסיף.

לזרידיס אמר כי החברה השיבה כמעט את כל השירותים של בלקברי לסדרם באירופה, במזרח התיכון, בהודו ובאפריקה. "אנחנו עובדים קשה כדי להמשיך ולייצב את המערכת ואנחנו רואים שיפור כל הזמן", אמר. "הייתי רוצה לומר לכם מתי השירותים ישוקמו במלואם בכל העולם, אך אני לא יכול לעשות זאת בוודאות כעת".

החברה אמרה כי הסיבה העיקרית לקריסת שירותיה היתה תקלה של מתג בנתב הליבה וכשל במערכת הגיבוי. התקלות הללו גרמו להצטברות של הודעות אשר גרמה לעיכוב בשליחתן. RIM אמרה כי לא מצאה שום ראיות לפריצה של האקרים למערכות שלה.

RIM, אשר בנתה לעצמה שם של חברה המייצרת מכשירים בעלי שירותי אינטרנט מאובטחים ומהימנים, מתקשה בשנים האחרונות לעמוד בתחרות מצד הסמארטפונים של מתחרות כמו אפל, המציעים ממשק משתמש נוח ומגוון רחב יותר של אפליקציות. השיבושים בשירותי בלקברי החלו ביום שני באירופה, אפריקה והמזרח התיכון, כמה מהאזורים שעליהם RIM מסתמכת לנוכח הירידה בהכנסותיה בצפון אמריקה. ביום שלישי, הבעיה התפשטה לברזיל, הודו, צ'ילה וארגנטינה. ביום רביעי המשתמשים בצפון אמריקה החלו להתלונן גם הם על שיבושים.

על פי הערכות יש בישראל כ-120 אלף צרכנים שמחזיקים במכשירים של חברת RIM, אשר חוויים קשיים בגלישה, שליחת הודעות BBM (שירות הודעות בין מכשירי בלקברי) וקבלת דוא"ל. גורם מטעם RIM בישראל אמר ל-TheMarker שהתקלה קרתה בשרתים במטה החברה בדרום אנגליה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד