י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחרי החקירה והמעצר: מנכ"לית בזק סטלה הנדלר פורשת מתפקידה

תסיים את תפקידה ביולי • הנדלר: "זהו הדבר הנכון לעשות הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק"

בזק. צילום: פלאש 90
בזק. צילום: פלאש 90



מנכ"לית בזק , סטלה הנדלר, הודיעה היום (ב') על פרישתה מהתפקיד. הנדלר, שנעצרה ונחקרה בפרשת בזק, תסיים את תפקידה ביולי הקרוב.

הנדלר אמרה כי "לאחר שהשלמתי קדנציה של חמש שנים בבזק ולקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו, החלטתי לפרוש מתפקידי. זהו הדבר הנכון לעשות הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק. בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר והיא ערוכה היטב כדי לשמור על ההובלה גם בעתיד. אני שמחה שהיתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה".

מהחברה נמסר: "ההחלטה המהותית הראשונה שקיבלה הנדלר עם כניסתה לתפקיד היתה להאיץ את פריסת תשתית הסיבים האופטיים, וזאת מתוך הבנה של הצרכים ארוכי הטווח של בזק בפרט ושל המשק הישראלי בכלל. נכון להיום, בזק מגיעה עם סיבים אופטיים ל-1.6 מיליון בתי אב ובכוונתה להשיק את השירות בכל חלקי המדינה, כולל באזורי פריפריה".

היו״ר הזמני של בזק, דוד גרנות, אמר כי "בתקופת הזמן בה אני מכהן כמ"מ יו״ר החברה למדתי להכיר את העבודה המצוינת של סטלה הנדלר בבזק ואת המחוייבות העמוקה שלה להצלחת החברה. סטלה השכילה לנתב את בזק לפיתוח תחומי פעילות חדשים, תוך שהיא פועלת בסביבה תחרותית מאתגרת ותחת מגבלות לא פשוטות".

בתוך כך, בזק מודיעה לבורסה כי היא מקבלת את דרישת אנטרופי והגופים המוסדיים לכינוס אסיפה כללית בהקדם. בזק הודיעה כי תקדים את כינוס אסיפת בעלי המניות שלה לפני הדו"חות הכספיים השנתיים. באותה האסיפה, החברה תרחיב את הדירקטוריון ותבחר דירקטורים חיצוניים חדשים, כאשר בפני חברי האסיפה תעמוד גם הרשימה שאנטרופי גיבשה וגם רשימה שבזק מגבשת בימים אלו ותפורסם בקרוב.
סטלה הנדלר בזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד