כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דיסקין עוקץ את נתניהו: "אני ישן בשקט כי ביבי פחדן ולא ייצא להרפתקאות גדולות"

דיסקין, שיחסיו עם רה"מ נתניהו ידעו בעיקר מורדות, ניצל כנס כלכלי בכדי לתקוף שוב את רה"מ: "אני מרגיש שהמדינה איבדה את הכיוון שלה, נהייתה מאוד פופוליסטית, חסרת דרך, חזון ואידיאולוגיה. המנהיגות שלנו נעדרת כל דוגמה אישית"

תומר אפלבאום. דה מרקר
תומר אפלבאום. דה מרקר



ראש השב"כ לשעבר ויו"ר חברת הסייבר סיימוטיב בהווה, יובל דיסקין, השתתף היום (ב') בכנס "70 שנות כלכלה" של TheMarker. בראיון עם פרשן TheMarker, סמי פרץ, התייחס דיסקין בין היתר לסיכוי שייכנס לפוליטיקה.

"אתה קצת מפלרטט עם הרעיון של פוליטיקה, או יותר נכון לומר שמפלרטטים איתך – מציעים לך להצטרף לכל מיני מפלגות. מתי זה יקרה? אחרי האקזיט?", נשאל דיסקין

אני לא רואה את עצמי מצטרף לפוליטיקה בשנים הקרובות וגם אין כל כך למה להצטרף לטעמי. יש בצד אחד את ראש הממשלה, שכולם חושבים שהוא חסין ויישאר לעולמי-עד, והם כנראה צודקים כי בצד השני של המפה הפוליטית – שמתחיל איפשהו בימין המתון ונגמר במרצ – אין שום דבר.

לא מדגדג לך לבוא ולומר 'אני יודע איך דברים מתנהלים, אני יודע איך הייתי רוצה שיתנהלו, יש לי מספיק ניסיון וידע ואני רוצה להפשיל שרוולים ולעסוק בניהול המדינה'?

יש לי יתרונות בתחומים מסוימים אבל יש הרבה תחומים שאני יודע שאני לא מבין בהם. אני לא חושב שאני יודע כל מה שצריך לעשות במדינה אבל יש תחומים שבהחלט צברתי בהם ידע וניסיון. מה שחשוב לי באמת זו העובדה שיש לי ילדים. בסופו של דבר מאוד חשוב לי לאן המדינה הזאת תלך וכמו רבים אני מרגיש שהמדינה איבדה את הכיוון שלה, נהייתה מאוד פופוליסטית, חסרת דרך, חזון ואידיאולוגיה - ולצערי המנהיגות שלנו נעדרת כל דוגמה אישית. הדבר הזה עצוב ומאכזב.

השמעת בעבר הרבה מאוד ביקורת על ראש הממשלה נתניהו. אתה ישן בשקט בלילה כשהוא ראש הממשלה שלך?

אני יודע כמה ביבי פחדן ולכן אני יכול להיות רגוע מזה שהוא לא ייצא להרפתקאות גדולות
יובל דיסקין בנימין נתניהו כנס דה מרקר ראש השבכ לשעבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד