ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024

חשיפת 'בחדרי': ראש לשכתו של ליברמן ייפגש עם בכירי 'דגל'

פגישת הנהלת 'דגל התורה': ראש לשכתו של שר הביטחון אבי אבוחצירה יפגוש את חברי הכסנת החרדים ורבני דגל לדיון מכריע על חוק הגיוס

גפני וליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גפני וליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לא רק מונציפאלי, לקראת מפגש ההנהלה הארצית של 'דגל התורה' לסיכום המושב ולדיון על הבחירות המונציפליות המתקרבות, נודע ל'בחדרי חרדים' כי בנוסף לכך ידונו חברי ההנהלה עם חברי הכנסת בנושא חוק הגיוס שכזכור הביא למשבר פוליטי עם סיום מושב החורף. לצורך כך ישתתף במפגש גם עוזרו האישי של שר הביטחון אבי אבוחצירה המשמש גם כאיש הקשר בין חברי הכנסת החרדים למשרד הביטחון והעומד בראשה השר אביגדור ליברמן.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי ביום רביעי צפויה להתקיים ישיבת ההנהלה של חברי הכנסת עם רבני התנועה, המפגש צפוי לשמש כיריית הפתיחה למערכת הבחירות המוניציפליות, שבאופן מעשי תורגש בשטח לאחר חג הפסח.

כאמור, שתי מוקדים מרכזיים יעסיקו את 'דגל התורה' בחודשים הקרובים, העיר אלעד ובית שמש. באלעד היא מחזיקה בקלף בעל משמעות – הסכם עם 'שלומי אמונים' על חילופי משמרות ועל העברת כס ראש העיר מידיו של ישראל פרוש לידי התנועה הליטאית.

ב'דגל התורה' טרם החליטו האם להציב מועמד לראשות העיר מטעמה ולממש את ההסכם, או לאפשר לפרוש להתמודד שוב, בתנאים שונים.

גם בבית שמש, 'דגל התורה' טרם אמרה את מילתה האחרונה, זאת למרות הצהרותו של ראש העיר הנוכחי משה אבוטבול על ריצה נוספת לראשות העיר.
ליברמן דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד