י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סיפורו המדהים של גר הצדק היפני • לצפייה

גר הצדק היפני קינן גלעד מספר בסרט מלא ומרתק על המסע המטלטל שעבר - מגוי יפני ליהודי חרדי מן המניין כחסיד ברסלב • בסרט, שהפיק היוצר משה יעקב בן ארויה, מבצע גלעד שני שירים מוכרים - והפעם ביפנית: 'ואפילו בהסתרה' ו-'שיר למעלות' • אִלּוּ קֵרְבָנוּ

סיפורו המדהים של גר הצדק היפני • לצפייה



גר הצדק היפני קינן גלעד מספר בסרט מלא ומרתק על המסע המטלטל שעבר - מגוי יפני ליהודי חרדי מן המניין. הוא התגייר לפני כ-26 שנים, היה בעברו שחקן בייסבול מקצועי, זמר ואף דוגמן. היום, כאמור, הוא יהודי ירא שמיים, המקפיד על קלה כבחמורה.

קינן מתפרנס כיום מעבודתו כאיש רנטגן בבית שמש, מטעם מכוני האבחון. בעברו אף עבד שנים רבות בארגון 'עזרת אחים' בניהולו של אברימי קאפ. בסרט, שהפיק היוצר משה יעקב בן ארויה, מבצע גלעד שני שירים מוכרים - והפעם ביפנית: 'ואפילו בהסתרה' ו-'שיר למעלות'.



גלעד קינן זכה להתגייר דרך סיפור השגחה מדהים הנוגד כל היגיון. "אני ידיד קרוב שלו הרבה שנים", מספר בן ארויה ל'בחדרי חרדים'. "מעולם לא הכרתי את סיפור חייו עד לחתונת בנו הבכור במהלכה הוא חילק קונטרס על סיפורו".

ההכרות של השניים החלה לפני תקופה. "הפקתי לו בעבר את סיפורו עם השיר 'ואפילו בהסתרה', שזכה להשמעות רבות בתקשורת החרדית והדתית", חותם בן ארויה. "לאור הביקוש החוזר ונשנה החלטנו להפיק סרט את הסיפור המעניין, והעיתוי של פרסומו לפני פסח - רק מוסיף לו נופך משובח של יציאה מעבדות לחרות. אתה מוזמנים לצפות".
קינן גלעד יפן גר צדק סרט משה יעקב בן ארויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד