י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פייסבוק שוב גוררת את נאסד"ק למטה: נופלת ב-6%

תשואות האג"ח של ארה"ב עולות • היום נפתחת ישיבת ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי לקראת החלטת הריבית מחר • האינפלציה בבריטניה צמחה בפברואר בקצב של 2.7% • טוקיו ירדה ב-0.5% בעקבות מפולת הטכנולוגיה בוול סטריט

  • ד' ניסן התשע"ח
משרדי פייסבוק. צילום: סרג' אטאל, פלאש 90
משרדי פייסבוק. צילום: סרג' אטאל, פלאש 90 צילום: סרג' אטאל, פלאש 90



המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים, עם פתיחתה היום של ישיבת ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי. בסיומה של הישיבה מחר, שהיא הראשונה של הנגיד החדש ג'יי פאואל, צפוי הבנק להודיע על העלאת ריבית. מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.4%. S&P 500 ללא שינוי; נאסד"ק יורד ב-0.1%.

מחירי האג"ח הממשלתיות של ארה"ב יורדים והתשואה עליהן עולה, בציפיה להחלטת הריבית מחר. התשואה על האג"ח הממשלתיות לעשר שנים עולה ב-0.03% ל-2.876%.

השווקים כבר מתמחרים העלאת ריבית של 0.25% מחר, שתהיה השישית מאז דצמבר 2015. אנליסטים צופים כי הבנק יעלה את תחזית הצמיחה שלו לכלכלה האמריקאית, מה שיסלול את הדרך לארבע העלאות ריבית השנה במקום שלוש שמתוכננות כעת.

פייסבוק ממשיכה לגרור את מניות הטכנולוגיה מטה. מניית פייסבוק, שצנחה אתמול בכ-7%, יורדת כעת ב-6%, לאחר שבסוף השבוע התפרסם כי מידע על 51.3 מיליון משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם נאסף בחשאי וללא אישורם. זמן קצר לפני פתיחת המסחר נודע כי נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב פותחת בחקירה בנושא. טוויטר נופלת ב-9% בעקבות פייסבוק.

אורקל צונחת ב-9.3% בעקבות פרסומן של תוצאות מאכזבות לרבעון השלישי אתמול לאחר סגירת המסחר. אורקל דיווחה אתמול על האטה בעסקי מחשוב הענן שלה ברבעון שעבר, וגם בתחזית שלה היא צופה כי ההאטה תימשך.
פייסבוק טוויטר וול סטריט הבנק הפדרלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד