ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

גילוי מפתיע: חלקו של רב הכותל במבצע הסודי

לפני 11 שנים, התבקש רב הכותל לאחר חופה וקידושין שסידר לזוג, לסור לכותל ולהתפלל לשלומם של חיילי צה"ל. הוא שאל "למה, מה קרה?" והמבקש השיב "הגיע הזמן שתמלא פקודות בלי לשאול שאלות" • הבוקר, נסגר המעגל והוא כנראה מבין למה

רב הכותל. צילום: פלאש 90
רב הכותל. צילום: פלאש 90



המידע שנחשף הבוקר (רביעי) על הפצצת הכור הסורי על ידי ישראל, לפני 11 שנים - חושף גם את הפיקנטריה סביב המבצע הביטחוני הדרמטי. ויש גם זווית חרדית.

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, חשף הבוקר מה אירע זמן קצר לפני תקיפת חיל האוויר הישראלי בסוריה ומה הייתה הבקשה יוצאת הדופן של הרמטכ"ל גבי אשכנזי מרב הכותל הרב שמואל רבינוביץ.

"שעה קלה לפני התקיפה", צייץ הבוקר בניהו, "השתתפנו בחתונתם של קצין דו"צ אורון עם לירון, מזכירת הרמטכ״ל. גם אכלנו וגם זה היה כיסוי יפה".

בניהו ממשיך לספר: "לקראת סיום פנה אשכנזי לרב הכותל רבינוביץ שחיתן ואמר לו: "סע לכותל ותתפלל לשלום חיילי צה"ל! הרב תהה: "מה קרה?" ואשכנזי השיב "הגיע הזמן שתמלא פקודות בלי לשאול שאלות".

בלשכת רב הכותל מאשרים את הדברים ל'בחדרי חרדים': "אכן באותו הערב חיתן הרב את לירון מזכירת הרמטכ״ל".

"הסיפור שמתפרסם הבוקר ע"י אבי בניהו הוא נכון והרמטכ״ל גבי אשכנזי ביקש מהרב לנסוע לכותל להתפלל למען חיילי צה"ל". מסרו אנשי לשכתו ל'בחדרי חרדים'.

עוד הם מציינים כי "מעבר לכך אינו נוהג לשתף אחרים בעניינים אלו. התפילות לבורא עולם נעשים בין אדם לבוראו".

כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי בליל כ"ג אלול תשס"ז, 6 בספטמבר 2007, תקפו מטוסי קרב כור גרעיני בשלבי הקמה מתקדמים באזור דיר א-זור שבסוריה, 450 ק"מ מצפון לדמשק, והשמידו אותו.
הפצצת הכור הגרעיני בסוריה רב הכותל שמואל רבינוביץ אבי בניהו גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד