י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאחר הלווית הענק במונסי: בויז'ניץ מתנצלים על הדחיפות במסע הלוויה

"מצטערים מאוד שלא הצלחנו לעשות סדר כראוי", נכתב במודעה שפרסמה קהילת ויז'ניץ במונסי לעשרות האלפים שהגיעו להלוויה ונפגעו מהלחץ הכבד שהיה במקום • גורם בחסידות ל'בחדרי': "חונכנו ע"י הרבי זצ"ל להתנצל גם כשאנו לא אשמים"

עשרות באלפים במסע הלוויה ביום שישי
עשרות באלפים במסע הלוויה ביום שישי



הנהלת קהילת 'תורת חיים' ויז'ניץ במונסי פרסמה מודעת התנצלות בפני עשרות האלפים שהגיעו למסע הלוויה ביום שישי, ונפגעו מהלחץ הכבד שהיה במקום.

במודעה נכתב: "הננו בזה להתנצל בפני כל אלו שנפגעו מהלחץ זו הדחק במעמד הלוויה של כ"ק מרן האדמו"ר זצ"ל שהתקיימה ברוב עם בצהרי יום ערב שבת קודש".

"אנו מצטערים מאוד על מה שלא הצלחנו לעשות סדר כראוי וכיאות ואנו מבקשים מחילה מכל הנפגעים", נכתב במודעות ההתנצלות שנתלו היום על לוחות המודעות ובעלונים בברוקלין ומונסי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשל הלחץ גדול בתוככי בית המדרש בזמן ההלוויה, אדמו"רים רבים התבקשו להגיע מדלת צדדית עם חמישה גבאים בלבד, אחד האדמו"רים הגיע מהדלת הראשית עם למעלה מעשרים בחורים, מה שיצר בלאגן גדול ודחיפות.

(דחיפות בכניסה הראשית לבית המדרש במונסי בעת מסע הלוויה)


בחסידות החליטו להתנצל למרות שהם לא אשמים בלחץ הגדול שנוצר במסע הלוויה בשל עשרות האלפים שהגיעו ביום שישי תוך זמן קצר. לדברי גורם בחסידות, "כך חונכנו ע"י הרבי זצ"ל, ועל כן מחובתנו להתנצל - למרות שאנו לא אשמים".

מסע הלוויה התנהל במהירות שיא. הרמקולים הכריזו על הפטירה רק בעיצומה של ההלוויה, כשתוך זמן לא רב כבר נטמן הרבי באוהל בבית החיים של ויז'ניץ.





ויזניץ ממונסי התנצלות מסע הלוויה דחיפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד