ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עונשה של המחבלת הפרובוקטיבית "הגיבורה"

עהד תמימי, שתקפה חיילים, הורשעה בבית המשפט הצבאי, והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר מותנה וקנס בסך 5,000 ש"ח

אילוסטרציה. צילום: פיקסביי
אילוסטרציה. צילום: פיקסביי



עהד תמימי הורשעה בבית המשפט הצבאי ביהודה, והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר מותנה וקנס בסך 5,000 ש"ח.

עהד הודתה בביצוע העברות המיוחסות לה והורשעה, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של תקיפה של קצין וחייל צה"ל בדצמבר 2017, בשני אירועים נוספים של הפרעה לחייל ובעבירה של הסתה.

בנוסף, הורשעו היום גם נרימאן תמימי, אמה של עהד תמימי, ונור תמימי, בת דודתה. נרימאן תמימי הורשעה בעבירות של הסתה, הפרעה לחייל וסיוע לתקיפת חייל, והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך 6,000 ש"ח. נור תמימי הורשעה בעבירה של תקיפת חייל, והוטלו עליה מאסר בפועל החופף את תקופת מעצרה (16 ימים), מאסר מותנה וקנס בסך 2,000 ש"ח.

עהד תמימי ואמה, נרימאן תמימי, נעצרו ב-19 בדצמבר 2017 ומוחזקות מאז במעצר. נור תמימי הייתה עצורה במשך 16 ימים. תמימי זכתה לפופולריות רבה והפכה לגיבורה ברחוב הפלסטיני. תמונות ואיורים שלה הופצו ברשתות החברתיות. היא זכתה אף לתמיכת יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אשר אירח את בני משפחתה

במהלך הדיון, אחת התמוכות של תמימי שנכחה באולם הדיונים, תקפה וסטרה בפניו של פרקליט צבאי תוך כדי הדיון. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשודה לחקירה.
עאהד תמימי תקיפת חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד