י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מונסי: קמים מהשבעה ונערכים לשבת הקרובה

שבעת האדמו"רים החדשים לבית ויז'ניץ יקומו הבוקר מהשבעה על אביהם הרבי מויז'ניץ ממונסי זצוק"ל, שנפטר ביום שישי שעבר בתוך כך, בחצרותיהם נערכים לשבת הגדול שתהיה חלק נוסף בהכתרה עם עריכת טיש ראשון, כל אחד מהם במקום מגוריו

האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל
האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל



הבוקר יום חמישי כלות השבעה להסתלקותו של האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, ושבעת בניו האדמו"רים יקומו מימי השבעה על הסתלקותו.

במשך ימי השבוע האחרון פקדו המוני מנחמים בראשות גדולי התורה והחסידות את מעון קדשו בשיכון ויז'ניץ במונסי, המקום אשר עבד את קונו כל הימים, ובבית אשר היה שנים רבות תל תלפיות בהנהגה מרוממת כשהכול היו פונים למעונו וזוכים לקבלת הכרעה וברכה במאור פנים.

המנחמים הרבים סיפרו סיפורי הוד נרגשים, כאשר לכל אחד סיפורו האישי אותו חווה במחיצת הקודש, והכאב הוא גדול ועצום על החלל הענק שנפער בדורנו היתום.

פני המנחמים מלאי כאב ותוגה על הסתלקותו של האיש על העדה, כאשר אורחות חייו הנאצלות בקודש נסכו בהם עוז וגבורה לעורר לבם לעבודתו יתברך. אשר באישיותו הענקית התאחדו והתמזגו כל שלושת עמודי תבל בהיותו עמוד צלותהון דישראל, גדול בתורה ובקי בכל חדריה, ובה בעת גם בעל צדקה עצום אשר נשא על כתפיו את משא העם במסירות. גדולי האדמו"רים והרבנים מארה"ב, הכבירו על תחושת האבל של היהדות החרדית בארה"ב שהרבי זצ"ל היה קברניטה הנאמן מזה עשרות בשנים, גדר גדר ועמד בפרץ, שלא לסטות ולא לזוז כמלוא נימה מדרך אבותינו ורבותינו מדור דור, ולחם בכל עוז בכדי שלא להיגרר כהוא זה מאווירת המתירניות והגשמיות. עמוד האמת שעמד כחומה בצורה ללא חת ומורא בכל דבר שבקדושה.

בתוך כך, בקרב קהל החסידים בכל אתר ואתר נערכים לקראת השבת הקרובה פרשת צו – שבת הגדול, בה ישבתו בניו האדמו"רים בכל מקומות מושבותיהם, ויערכו לראשונה את התפילות והשולחנות ברוב עם, להמשיך את שושלת הקודש המעטירה והמפוארת עד ביאת גואל צדק.
ויזניץ ממונסי שבעה הכתרת אדמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד