י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הערב נדע: מי יעמוד בראשות מפלגת השמאל - בחירות ב'מרצ'

כ-30 אלף מתפקדי 'מרצ' יצאו היום לבחור יושב/ת ראש חדש/ה לראשות המפלגה ב-130 קלפיות ברחבי הארץ • בשעה 22:00 יוכרז המנצח

צילום: בן קלמר, פלאש 90
צילום: בן קלמר, פלאש 90



בוחרים ראש למפלגת השמאל: כ-31,695 חברי מרצ יצאו היום (חמישי) להצביע בבחירות לראשות מרצ ב-130 קלפיות ברחבי הארץ כאשר ההתמודדות המרכזית היא בין המועמדת, ח"כ תמר זנדברג, לבין אבי בוסקילה.

בשעה 12:00 תפתחנה הקלפיות בגני התערוכה ובבית העיתונאים בקפלן תל אביב וכמוהן גם הקלפי בירושלים. בשעה 14:00 יפתחו הקלפיות ביפו, רמת גן, חיפה והרצליה.

בשעה 15:00 יפתחו הקלפיות בכפר סבא, הרצליה, גבעתיים, ראשון לציון, כפר קאסם, רמת השרון, רחובות, רעננה, הוד השרון ופתח תקווה. בשעה 16:00 תפתחנה הקלפיות בבאר שבע, אשקלון, אשדוד, מודיעין, מבשרת ציון, טייבה, חולון, קרית אונו, נתניה, ראש העין, טירה, זמר, ג'לג'וליה, פרדס חנה, קרית טבעון, גן שמואל. כל שאר הקלפיות ייפתחו בשעה 17:00. 

בשעה 22:00 תינעל ההצבעה לראשות מרצ ותיערך התכנסות בגני התערוכה שם תתבצע ההכרזה על המנצח.

כזכור, בעיצומה של מערכת הבחירות, יו"ר המפלגה זהבה גלאון ויו"ר הסיעה אילן גילאון, הודיעו על פרישה מהמירוץ, מה שמבטיח ככל הנראה את הכתר לזנדברג.

ח"כ תמר זנדברג: "אני קוראת לכם להצטרף אליי ולהחזיר את מרצ להיות המפלגה הגדולה והרלוונטית שכולנו כמהים לה, מפלגה שיורדת מהיציע ועולה למגרש. אני צריכה את כל אחת ואחד מכם בקלפי.  אני לא שוכחת את ההבטחה שלי, אנחנו נהיה חלק מקואליציית מרכז שמאל ונחזור חזרה לממשלה. יש ריח חזק של שינוי באוויר ומהיום מפסיקים להתנצל ומתחילים לנצח! מרצ מתעוררת - צאו להצביע".
בחירות פריימריז מרצ תמר זנדברג קלפיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד