י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פריצה מתוחכמת לבית המשב"ק שהיה עם ראש הישיבה בחו"ל

מכת גניבות בצורה מתוחכמת שטרם נראתה כמותה פוקדת את בני ברק. בין הנפגעים משמשו של הגרב"מ אזרחי ששהה בארה"ב. המשטרה לא מוצאת עקבות ואין לה קצה חוט • התושבים זועמים וחוששים • ומה הגיב ראש הישיבה כששמע על כך בעודנו בחו"ל

הרב גרוסברד עם הגרב"מ אזרחי. צילום: שוקי לרר
הרב גרוסברד עם הגרב"מ אזרחי. צילום: שוקי לרר



גל פריצות אשר מבוצעות בצורה מתוחכמת של גנבים שלא משאירים שום סימני פריצה ועקבות, פוקד בימים האחרונים אזורים בעיר בני ברק.

היה זה שלשום (שלישי), ביתו של הרב יעקב גרוסברד נאמן ביתו של הגרב"מ אזרחי חבר מועצת גדולי התורה. ברחוב פנקס בבני ברק רוקן לחלולטין, עת היה בארה"ב יחד עם ראש הישיבה, לצורך גיוס כספים לטובת הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הפריצה אירעה במהלך הבוקר, הגנבים הגיעו עם טכנולוגיה משוכללת ביותר ולא השאירו שום סימני פריצה עד כדי כך, שאפילו אנשי הזיהוי הפלילי של המשטרה לא הצליחו לפצח את התעלומה מהיכן נכנסו הפורצים.

הדלת של הבית נשארה נעולה, הם הגיעו בכפפות ולא השאירו שום טביעת אצבעות. הגנבים רוקנו את הבית מכל התכשיטים וחפצי הערך לצד כסף מזומן.

מבירור ראשוני עולה כי בימים האחרונים היו כמה וכמה פריצות מתוחכמות באותו רחוב באותו דפוס פעולה, בשעות הבוקר, בלי להשאיר שום עקבות ובעוד בעל הדירה נמצא בארה"ב.

תושבים מפוחדים פנו ל'בחדרי חרדים' כשהם עמוסים טענות כלפי המשטרה, שלדידם אינה מטפלת ולא מצליחה לתת אפילו קצה חוט. "איך הנשים והבנות יכולות להישאר לבד בבית ולחשוש שכל רגע מישהוא יכול להיכנס לבית". הם אומרים בחשש.

על פי הנראה בידיהם של הגנבים מפתח מתקדם שפותח בצורה פשוטה וקלה כל מנעול גם בדלתות רב בריח.

הרב גרוסברד ששהה בארה"ב עם הגרב"מ אזרחי, שכידוע ממריא מידי בין הזמנים של ערב פסח לארה"ב וחוזר לביתו בערב בדיקת חמץ לאחר מסעות ארוכים בכל העולם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כאשר התעדכן ראש הישיבה בצער רב על האובדן הקשה, הורה לנאמן ביתו לחזור לארץ במיידית ואמר לו אני חוזר איתך, תןך כדי שהוא מורה לו לתפוס במהירות האפשרית את הפורצים המסוכנים ולהחזיר את השקט והשלווה לאזור.
גל פריצות גנבים הרב ברוך מרדכי אזרחי יעקב גרוסברד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד