י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מגישה יהודיה התבקשה לקיים טקס נוצרי בשידור חי - והתפטרה

עיתונאית יהודייה קולומביאנית התבקשה להתפטר מהגשת החדשות שלה בשידורי הטלוויזיה לאחר שסירבה להשתתף בטקס נוצרי בשידור חי

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



העיתונאית היהודיה מהערוץ הראשון בקולומביה, קתי בקרמן, התבקשה להתפטר לאחר שסרבה להשתתף בטקס נוצרי עם ימיד עמאד, מנהל התחנה של רשת CM, כך דיווח אתמול האתר AJN הקולומביאני.

"הוא אמר לי להשתתף בטקס הנוצרי, לא עשיתי את זה והוא ביקש ממני להתפטר באותו רגע, אני לא הסכמתי להתפטר", אמרה בקרמן לתקשורת הקולומביאנית.

לעזרת בקרמן הגיע עיתונאי יהודי ושדר רדיו, עזורי חאמה, שצייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו, ועורר רעש גדול. עיתונאית פופולרית נוספת - לא יהודיה, גרסיאלה טורס, סיפרה כי קתי בקרמן הופיעה במשרדי חברת החדשות יומיים לאחר התקרית ב-14 לחודש הנוכחי, יחד עם אביה ועורך דין.

"זה מצב אפל עבור ימיד עמאד, בגלל חוסר סובלנות הדתית שלו במדינה שבה יש חופש דת", אמרה העיתונאית טורס לתקשורת.

"זה לא מספיק שמצבה של קתי ייפתר, אנו מצפים להתנצלות פומבית ממר עמאד לאור התנהגותו המפלה בחופש הדת המעוגנת בחוק הקולומביאני", נכתב בהודעה שפורסמה על ידי הקונפדרציה של הקהילות היהודיות בקולומביה, ארגון הגג היהודי של המדינה.

שגריר ישראל בקולומביה מרקו סרמונטה צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "עיתונאי עם קהל גדול כל כך היה לו הזדמנות להשתמש בעמדה שלו כדי להעלות את המודעות לאנטישמיות. במקום זאת, הוא בחר לזלזל בדרך אנטישמית חמורה, זו לא הדרך להילחם נגד האנטישמיות, זה בעיה של כולם".

לאחר הסערה פרסם ימית עמאד התנצלות באתר האינטרנט של הערוץ הראשון CM ואמר "אני מציע לה התנצלות פומבית, ואני אוודא שקהילות יהודיות וארגונים דתיים אחרים יקבלו ממני יחס של כבוד".

העיתונאי היהודי עזורי חאמה צייץ לאחר מכן כי "קתי בקרמן קיבלה את ההתנצלות של המנהל והיא שוקלת לחזור ולשדר".
עיתונאית טקס נוצרי פיטורין קולומביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד