י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המפגינים תקפו אופנוען - והוא שלף אקדח

במהלך הפגנת הפלג הערב (חמישי) בבני ברק, תקפו מפגיני רוכב אופנוע שנקלע להפגנה הוא הוציא את נשקו ואיים על המפגינים • לאחר מכן הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה

המפגינים תקפו אופנוען - והוא שלף אקדח



במהלך הפגנת הפלג הירושלמי הערב (חמישי) בבני ברק, אדם שמחזיק ככל הנראה נשק ברישיון - הופל והותקף על ידי המפגינים בכביש 4 - ושלף לעברם את נשקו האישי.

מפרטים ראשוניים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר באדם המחזיק נשק אישי ברישיון שחלף על אופנוע בכביש 4. מפגינים, שאולי חשבו שמדובר בשוטר, הפילו אותו על הכביש ותקפו אותו. על מנת למלט את עצמו, שלף את נשקו האישי לעבר המפגינים.

האיש הגיע למשטרת מרחב דן שם הגיש תלונה על המפגינים שלדבריו תקפו אותו. לדבריו, אכן נגע בנשקו האישי, אך לא דרך את הנשק ואף לא כיוון אותו לעבר המפגינים.

גורמים במשטרת ישראל אישור ל'בחדרי' את פרטי האירוע אך בשלב זה טרם נמסרו פרטים נוספים.

אין מדובר במקרה ראשון בו הולכי רגל ונהגים מתעמתים עם מפגינים שחוסמים את דרכם, אולם מקרה זה חריג, היות ומדובר באיום בנשק. במקרים רבים, המפגינים גם הוכו על ידי אנשים שדרכם נחסמה.

באוקטובר 2017 נערכה הפגנה בבירה בעקבות גזר דין של 20 ימי מחבוש על שני תלמידי ישיבה המשתייכים ל'פלג' שנעצרו בבדיקה אקראית של משטרת ישראל בדרכם מים המלח לירושלים.

שוטר מאיים בנשק על מפגינים. צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

במהלך ההפגנה ברחוב שרי ישראל בצומת עם רחוב יפו בירושלים, תועד בוידאו שוטר שנקלע למקום, יוצא מניידת משטרה כשהוא מחזיק בידיו אקדח מכוון לעבר המפגינים שעל הכביש, ושואל מספר פעמים "מישהו רוצה לחטוף כדור?" וחוזר לניידת. במהלך הזמן הזה נשמעו קריאות רבות לצלם ולתעד אותו. כפי שדווח ב'בחדרי' בזמנו, בעקבות המקרה, הוא נחקר במחלקה לחקירת שוטרים והתיק בעניינו הועבר לבחינת הגורמים המוסמכים במשטרה.
הפלג הירושלמי איום בנשק כביש 4 מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד