י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ערב פסח: את דואגת להכל – אל תשכחי את עצמך

כולנו עובדות קשה לנקות, לקנות, לשפשף ולשנות – ומה קורה בליל הסדר? איך אנחנו פוגשות את עצמנו? קתרין קנדינוב מנהלת סניף 'נייל סטודיו' בית שמש עם המלצות וטיפים חשובים לשמירה על בריאות כפות הידיים והציפורניים שנפגעות לאורך הניקיונות. מגיע לנו להגיע לחג מטופחות ושמחות!

צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק





לאחר קדחת של ניקיונות בלתי פוסקים, כאבי גב ועיניים טרוטות מחוסר שינה, מסעות שלמים של קניות ולחץ של הרגע האחרון, ליל הסדר כמעט מגיע. השנה זה יקרה בליל שבת קודש - שילוב מושלם של שבת וחג.

רגע לאחר הדלקת הנרות, כל אחת רוצה להסתכל על עצמה, לנשום עמוק וליהנות מהתוצאה. בית נקי ובוהק, ילדים לבושים הכי יפה, ו... מה איתך, את? איך את לבושה? פרגנת לעצמך בגד? זכרת ללכת לפדיקור מניקור לפני החג או שלא הספקת לנשום?

"אחד הדברים שמשפיעים על מצב רוחה של האישה, ובצדק, הוא הטיפוח שהיא דואגת להשקיע בעצמה". אומרת קתרין קנדינוב, מנהלת סניף 'נייל סטודיו' בית שמש. "מציאות שכאשר הגבות נקיות ומעוצבות, הציפורניים מדויקות ויש איפור עדין שמדגיש את הפנים, ההרגשה הרבה יותר רעננה ונינוחה".

אלא שנשות עם ישראל הצדקניות משקיעות את כל מרצן בערב החג במטלות הרבות והקשות ושוכחות מעצמן. אף אחת לא רוצה לגלות את מצבה המוזנח לאחר כניסת החג. תמיד עדיף להצליח לדאוג לעצמנו גם קודם. אחרי כל כך הרבה השקעה ועבודה קשה, לפחות תרגישי טוב עם עצמך. הפתרון הוא פשוט, יעיל ויסיר דאגה מליבך - ג'ל לק. גשי למניקוריסטית הקבועה שלך ובקשי טיפול מניקור ג'ל לק. מחזיק כ- 3 שבועות ויראה נקי ומסודר גם בליל הסדר.


נייל סטודיו

"כפות ידיים מעידות הרבה על האישה שאנחנו", מדגישה קתרין קנדינוב. "אישה שמארחת לליל הסדר, ומגישה את האוכל כאשר כף ידה מחוספסת, ציפורניה כסוסות או פגומות, תרגיש פחות נוח מאשר אישה שכף ידה מטופחת. לכן חשוב להקפיד על ביצוע טיפים נכונים לכף יד מטופחת ואסתטית, וכתוצאה מכך גם בריאה".

זהירות בימי הניקיונות-טיפים לשמירה על מניקור מושלם לקראת החג.

· אתן עובדות עכשיו עם הרבה חומרים חריפים – הקפידו על כפפות! גם אם אתן שוטפות בהרבה מים ללא חומר כלל, הקפידו על כפפות. לא טוב לתת לכפות ידיים מגע ארוך עם מים.

· בכל מסע הקניות שלכן בערב החג, במזג האוויר החם שבחוץ, אל תוותרו על קרם הגנה לכפות הידיים.

· בין ניקיון של ארון אחד למקרר, מרחו קרם ידיים. הקפידו לפחות 3-4 פעמים ביום.

· בערב החג שימו פילינג פנים על כפות הידיים לריכוך והזנה.

· פעם בשבוע מרחו קרם הזנה לפנים – על כפות הידיים.

· מניקור חשוב מאוד לטיפוח הידיים על בסיס קבוע, כמו גם מריחת לק – אפילו שקוף.

· מריחת שמן זית על כפות הידיים מרכך את עורן, מרגיע אדמומיות ומחזיר את הלחות שאיבדנו בזמן הניקיונות הרבים והבישולים לחג.

ליל סדר עוד דקה נכנס ולא הספקת לעשות מניקור. הנה טיפול ביתי לשמירה על ציפורניים בריאות:

· שיוף עדין עם בלוק שיוף יעזור להחליק מעט את הציפורן.

· הסירי לק עם מסירי לק ללא אציטון לשמירה על הציפורן.

· אל תקלפי לק – אתן עלולות לקלף שכבה דקיקה מהציפורן ולהרוס אותה.

· מרחי שכבה דקה של הלק האהוב עלייך.

· השתמשי במחזק ציפורניים.

אם בכל זאת הגעתן בערב חג למצב של כפות ידיים יבשות וסדוקות, השרו אותן במים חמימים, לאחר מכן מרחו וזלין וחזרו על הפעולה פעמיים ביום עד לשיפור מראה כפות הידיים. קתרין קנדינוב ורשת 'נייל סטודיו' על כל 20 סניפיה, מאחלים לכל אישה ואישה להגיע לליל הסדר מטופחת, שמחה, רעננה ומלאת אהבה לעצמה ולמשפחתה.
נייל סטודיו ערב פסח פדיקור מניקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד