ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו • אמסלם לנתניהו: התפללתי עליך בקבר בעל התניא "שיפלו כל שונאינו"

במהלך אירוע הרמת כוסית של 'הליכוד' הערב, יו"ר הקואליציה ח"כ אמסלם סיפר לראש הממשלה נתניהו על מה הוא התפלל בקבר בעל התניא באוקראינה • "עומדים מאחוריך מיליוני יהודים - גם מהעולם" • צפו

דודי אמסלם הערב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
דודי אמסלם הערב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



באירוע הרמת הכוסית של 'הליכוד' שהתקיים הערב (חמישי), סיפר יו"ר הקואליציה חה"כ דודי אמסלם, לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי התפלל עבורו בקבר התניא בהאדיטש.

אמסלם שפתח את האירוע בדברי ברכה לראש הממשלה סיפר "אני עכשיו הגעתי מאוקראינה, הלכתי להשתטח על קברי צדיקים ביקשנו בקבר האדמו"ר בעל התניא עליך ועל משפחתך ואשתך שיסתלקו כל שונאינו ומבקשי רעתנו".


צפו בראיון המלא של אמסלם הערב.

יו"ר הקואליציה סיפר לראש הממשלה כי במהלך השבת ששהה באהדיטש "בא אלי בחור בשם יוסי ברסקי, לא הכרתי אותו והוא אומר לי; תשמע דודי, אני אף פעם לא הגעתי להצביע אבל הפעם בבחירות אני בא להצביע. לא בשביל הליכוד", הוסיף אמסלם, אלא "רק על מה שעושים לראש הממשלה נתניהו".

אמסלם הוסיף ואמר לנתניהו "תדע לך שמאחוריך עומדים מיליוני יהודים גם העולם. הם לא מעורבים כל כך בפוליטיקה בתוך המדינה, אבל הם מבינים שמשהו לא בסדר קורה והם באים לחזק את ראש הממשלה".

במהלך דבריו אמר אמסלם: "עברנו תקופה לא פשוטה, שלושה חודשים לא פשוטים. אתה שנתיים קם בוקר וערב עם הכפשות עליך ועל אשתך שתחיה והילדים. דבר חסר תקדים וגם לא הוגן. אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה לנו בשנתיים האחרונות בהיבט הזה. אני רוצה לאחל לך חג חירות אמיתית מהראש, שיהיה הכל שקט. שכל הגלגלים ינועו רגיל. שתוכל לשבת עם רעייתך והילדים לכוס קפה לא כל היום כל הזמן באמת במתח ובכל מה שעובר עלינו".
דודי אמסלם בנימין נתניהו הרמת כוסית בעל התניא קבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד