כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ישראל ביתנו תוקפת: "נוהגים בכפפות של משי בכנופיית הפלג"

'ישראל ביתנו' תוקפת הערב את 'הפלג' בעקבות ההפגנות: "מה שקרה הערב בכביש 4 מחייב חקירה איך כנופיית הפלג הירושלמי הקיצוני מצליחה לשתק את המדינה שנוהגת בהם בכפפות של משי"

עודד פורר. צילום: פלאש 90
עודד פורר. צילום: פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אחרי המרכולים והגיוס, 'ישראל ביתנו' תוקפת הערב את 'הפלג הירושלמי' בעקבות ההפגנות בירושלים ובבני ברק.

ח"כ עודד פורר תקף ואמר כי "מה שקרה הערב בכביש 4 מחייב חקירה איך כנופיית הפלג הירושלמי הקיצוני מצליחה לשתק את המדינה שנוהגת בהם בכפפות של משי".

לדבריו, "כל ה'גיבורים' הללו שלא מספיק להם להשתמט משירות צבאי, מרשים לעצמם גם לחסום את המדינה ולגרום לפיקוח נפש ועוגמת נפש, צריכים ענישה חמורה - כלא, עצירת תקציבים וקנסות".

כזכור, היום (חמישי) בשעות אחה"צ והערב הפגינו אנשי הפלג ברחוב ז'בוטנסקי בבני ברק במחאה על הכפלת עונשו של מאיר בורדיאנסקי אתמול על ידי בית הדין הצבאי לערעורים. שלשום נגזרו עליו 20 ימי מחבוש על עריקות של כשנתיים. הפרקליטות הצבאית ערערה כך ובית הדין גזר עליו 45 ימי מחבוש.

במהלך ההפגנה עצרה המשטרה 30 מפירי סדר שהשתוללו, תקפו שוטרים ושכבו על הכביש תוך שהם מסכנים את עצמם ואת יתר משתמשי הדרך. 4 שוטרים נפגעו באורח קל כתוצאה מזריקת אבנים לעברם וטופלו במקום.

במשטרה מאשימים כי המפגינים ריססו גז מדמיע על השוטרים, יידו אבנים וחפצים בהפגנה מול תחנת המשטרה ברח' ז'בוטינסקי ר"ג. בפלג הגיבו כי בניגוד להודעות המשטרה, איש מהמפגינים לא הרים אבן ולא זרק דבר לעבר כוחות המשטרה.
הפלג ישראל ביתנו עודד פורר שלילת תקציבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד