כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מקורי: כך תמצאו את שולחן הסדר הקרוב אליכם

קרוב לשני מיליון איש ייצאו מן הארץ לקראת פסח, חלקם עדיין מחפשים היכן יסבו בליל הסדר • 'בוט' חדש באפליקציית ה'טלגרם' בשם 'ליל הסדר בעולם', יסייע לכם למצוא את שולחן הסדר הקרוב אליכם, בכל מקום על פני הגלובוס • יוזמה מקורית

צילום: לוי נאזרוב
צילום: לוי נאזרוב



ליל הסדר הוא החג הכי משפחתי שיש. משפחות גדולות יותר ופחות מתכנסות להן סביב שולחן החג ועורכות את הסדר כהלכתו. רובם יחגגו בבתיהם אולם לא מעט בוחרים לעשות זאת במלונות בארץ או בחו"ל, ואלפים רבים אף משתתפים בסדרי פסח ברחבי העולם, ברובם - ביוזמת שליחי חב"ד המקומיים.

על פי רשות שדות התעופה, מעל מיליון ושבע מאות איש ואישה יעברו בנמל התעופה בן גוריון בדרכם ליעד כל שהוא ברחבי העולם, כמעט כולם ירצו להסתדר סביב שולחן.

יוזמה חדשה ומקורית בשם 'ליל הסדר בעולם', תיתן להם מענה: 'בוט מתקדם שפותח בישומון ה'טלגרם' מאפשר לכל אדם למצוא את שולחן הסדר הקרוב אליו, בכל נקודה בעולם.

ה'בוט' מציע לכל מי שרק רוצה אלפי לילות סדר של ארגונים שונים מסביב לעולם. גם מי שיהיה בישראל יוכל לבחור ליל סדר שכזה מתוך רשימת הענק: מעל 500 לילות סדר שמופעלים על ידי ארגונים שונים ביניהם, משרד העבודה והרווחה, משרד הקליטה והעליה ארגון חב"ד ועוד.
ליל הסדר פסח טיסות גלובוס נמל תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד