כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אמסלם עקץ את המלעיגים: "נתפלל גם עליהם"

מאז הפתיע וסיפר אמש לבאי טקס הרמת הכוסית של 'הליכוד', כי התפלל על נתניהו ורעייתו בקברו של בעל 'התניא', ספג יו"ר הקואליציה אמסלם גם תגובות בוז, על כל שהוא משתטח בקברי צדיקים • בתגובה הוא צייץ הבוקר: "בפעם הבאה נתפלל גם עליהם כדי שתרד להם קצת שנאת ישראל"

אמסלם
אמסלם





לאחר שהפתיע אמש (חמישי) בטקס הרמת כוסית של מרכז 'הליכוד', יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם מצייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: ‏"שמתי לב שיש כמה אנשים שהציק להם שאמרתי שאני הולך להשתטח על קברי צדיקים. אז אני מבטיח שבפעם הבאה נתפלל גם עליהם כדי שתרד להם קצת שנאת ישראל".

אמסלם כתב את הדברים כתגובה לתגובות שקיבל בשעות האחרונות לאחר שסיפר אמש כי השתטח על קברו של בעל 'התניא' רבי שניאור זלמן מלאדי זצ"ל הטמון בעיירה האדיטש שבאוקראינה.

אמסלם גם צירף לציוץ תמונה, בה הוא נראה רכון על קבר כלשהו כשכיפה לראשו.





כזכור, אמש בטקס הרמת הכוסית של 'הליכוד' לרגל חג הפסח, סיפר יו"ר הקואליציה חה"כ דודי אמסלם, לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי התפלל עבורו בקבר בעל 'התניא' בהאדיטש.

אמסלם שפתח את האירוע בדברי ברכה לראש הממשלה סיפר: "אני עכשיו הגעתי מאוקראינה, הלכתי להשתטח על קברי צדיקים ביקשנו בקבר האדמו"ר בעל התניא עליך ועל משפחתך ואשתך שיסתלקו כל שונאינו ומבקשי רעתנו".



צפו בנאומו המלא של אמסלם אמש.

יו"ר הקואליציה סיפר לראש הממשלה כי במהלך השבת האחרונה כששהה באהדיטש "בא אלי בחור בשם יוסי ברסקי, לא הכרתי אותו והוא אומר לי; תשמע דודי, אני אף פעם לא הגעתי להצביע אבל הפעם בבחירות אני בא להצביע. לא בשביל הליכוד", הוסיף אמסלם, אלא "רק על מה שעושים לראש הממשלה נתניהו".

אמסלם הוסיף ואמר לנתניהו "תדע לך שמאחוריך עומדים מיליוני יהודים גם בעולם. הם לא מעורבים כל כך בפוליטיקה בתוך המדינה, אבל הם מבינים שמשהו לא בסדר קורה והם באים לחזק את ראש הממשלה".

במהלך דבריו אמר אמסלם: "עברנו תקופה לא פשוטה, שלושה חודשים לא פשוטים. אתה שנתיים קם בוקר וערב עם הכפשות עליך ועל אשתך שתחיה והילדים. דבר חסר תקדים וגם לא הוגן. אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה לנו בשנתיים האחרונות בהיבט הזה. אני רוצה לאחל לך חג חירות אמיתית מהראש, שיהיה הכל שקט. שכל הגלגלים ינועו רגיל. שתוכל לשבת עם רעייתך והילדים לכוס קפה לא כל היום כל הזמן באמת במתח ובכל מה שעובר עלינו".
דוד אמסלם השתטחות קברי צדיקים בעל התניא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד