י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

אלפים מפגינים נגד הגירוש • דרעי: "שקרים"

אלפים הפגינו בתל אביב נגד גירוש המסתתנים. אריה דרעי הבהיר: "מסתנני עבודה יורחקו, למרות הלחצים והשקרים"

צילום: סנדרה ברנס, פלאש90
צילום: סנדרה ברנס, פלאש90



אלפים מפגינים הערב (מוצאי שבת) בכיכר רבין בתל אביב כנגד החלטת הממשלה לגרש את המסתננים הבלתי חוקיים לאוגנדה ולרואנדה.

שר הפנים אריה דרעי הגיב להפגנה הערב ואמר כי "מסתנני עבודה יורחקו, פליטי מלחמה וילדים. יישארו. אמשיך לדאוג לתושבי השכונות ולצביון מדינת ישראל למרות הלחצים והשקרים".

שר החינוך נפתלי בנט אמר בתגובה כי "אסור לממשלה להתקפל אל מול הקמפיין להשארת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים בישראל. אחרת נהפוך ללשכת העבודה של העולם. הכלל פשוט: פליטים שברחו מסכנה ייקלטו. מסתנני עבודה בלתי חוקיים יוצאו".

ח"כ עמיר פרץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "ואהבתם את הגר, שבוע לפני חג פסח, כיכר מלאה נגד גירוש מבקשי המקלט. הגירוש לא יפתור את מצוקת דרום ת״א. בדיוק להיפך. דרושה מדיניות אחראית ואנושית לפיזור וקליטת הפליטים ושיקום השכונות. זה הצו המוסרי שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית".

ח"כ מרב מיכאלי אמרה בהפגנה בכיכר רבין נגד הגירוש: "האלפים שהגיעו לכיכר מוכיחות ומוכיחים לממשלה שאפשר וצריך לפעול אחרת. חובה לשקם סוף סוף את דרום ת"א וחובה לתת מקלט לאלה שמבקשים מאתנו אותו. המחנה הציוני היא היחידה שיש לה תכנית מסודרת לשיקום השכונה ולפיזור ותעסוקה של מבקשי המקלט. אבל הממשלה הזאת אוטמת אזניים. האלפים הרבים שכאן הערב באו לפתוח לה את הראש והלב".
הפגנה מסתננים אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד