ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מבוכה במרצ: זנדברג נעזרה ביועץ הימני ושיקרה

סערה פרצה סביב תמר זנדברג, לאחר שהתברר כי בניגוד לדבריה, היא נעזרה במהלך הקמפיין לראשות המפלגה ביועץ משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של השר נפתלי בנט

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



מבוכה במרצ: האם היו"רית החדשה נתפסה בשקר? סערה פרצה הערב (מוצ"ש), סביב היו"רית הנבחרת של מפלגת מרצ תמר זנדברג, זאת לאחר שהתברר כי בניגוד לדבריה, היא נעזרה במהלך הקמפיין לראשות המפלגה בלא אחר משאר היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של השר נפתלי בנט.

על פי הפרסום ב'הארץ', זנדברג נשאלה בשבוע שעבר האם היא התייעצה עם קלוגהפט והיא השיבה בשלילה, אולם, בראיון לעמית סגל בחברת החדשות, אמר קלוגהפט כי הוא ייעץ לזנדברג בבחירות לראשות מרצ.

בעקבות המבוכה, הגיבה ח"כ זנדברג כי "את הקמפיין המוצלח שלי ניהל ביד רמה נסים דואק וחברת יוניק שהוא עומד בראשה. במהלך הקמפיין היו מספר אנשים מוכשרים שנידבו לי עצות מניסיונם. אחד מהם היה משה קלוגהפט שפנה ביוזמתו לתת לי עצות כחלק מניסיונו במהפך הדורי שהוביל במפלגת הבית היהודי".

לטענתה, "בניגוד לנאמר בכתבה קלוגהפט מעולם לא הועסק בקמפיין או עבד בו. אני מודה על כל העצות שקיבלתי. בתפקידי כיו"ר מרצ נסים דואק וחברת יוניק ימשיכו ויובילו את האסטרטגיה של מרצ בראשותי".

יו"ר מפלגת המחנה הציוני הגיב הערב לסערה ואמר כי "קמפיין שלם ניסתה זנדברג לעשות עליי ועל מפלגת העבודה. הערב התברר: זה לא היא, זה קלוגהפט, שזה הקמפיין השני שלו עליי. קלוגהפט הוא לא סתם ״יועץ אסטרטגי״, הוא תועמלן שאחראי להקצנת השיח הפוליטי לאזור המסוכן, לקמפיין ה״שתולים״ הפשיסטי ולניסיון חסר המעצורים להפוך את מחנה השמאל ל״בוגד״. עכשיו מתברר שזה האיש ששתל אצל זנדברג את שקר ״העבודה לא מספיק אידאולוגים״ וגם את ״נשב עם ליברמן״ בממשלה. אם זו מרצ החדשה - עדיף שלא תעבור את אחוז החסימה".
תמר זנדברג מרצ משה קלוגהפט מבוכה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד