ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

האלמנה כותבת לבעלה שנרצח: "הלב של כולנו נשרף מבפנים" ומתנצלת: "ניסיתי... מקווה שאתה גאה בי"

"8 חודשים. של געגוע מטורף לאבא אלעד, של ערגה כואבת לאהובי שלי, של התמודדות קשה יום יומית, של בכי בלתי נשלט, של כסא ריק בשולחן, של מיטה ריקה וקרה" כותבת האלמנה מיכל לבעלה שנרצח בדקירות סכין באמצע 'שלום זכר'

ראש עיריית אלעד סופד בהלוויה
ראש עיריית אלעד סופד בהלוויה



שמונה חודשים לאחר הירצחו של בעלה אלעד הי"ד, מיכל סלומון כותב פוסט מרגש, בו היא מתארת את החודשים הקשים שעברו עליה בלעדיו.

"8 חודשים. של געגוע מטורף לאבא אלעד, של ערגה כואבת לאהובי שלי, של התמודדות קשה יום יומית, של בכי בלתי נשלט, של כסא ריק בשולחן, של מיטה ריקה וקרה, של קריאות "אבא" שאינן נענות, של תמונות שאני מצלמת ואין למי להראות, של כאב נפשי שלא פוסק, שהלב של כולנו נשרף מבפנים...". פותחת האלמנה את הפוסט.


מיכל משחזרת את רגעי האימה

בהמשך מתייחסת מיכל להחלטת בג"צ ביום חמישי האחרון: "היום משפחתו של המחבל ימ"ש קיבלה את ההודעה הסופית: זכיתם! זכיתם במשכורות שמנות לכל החיים, זכיתם שבנכם נשאר בחיים, זכיתם שלא תגורשו מהארץ, זכיתם שתמשיכו להתגורר בבית. זכיתם".

"אלעד, ניסיתי". היא מתנצלת "כמה ניסיתי. ניסיתי לשכנע אנשים להוביל מהלכים כנגד הטרור.
ניסיתי לשכנע שחייבים לנסות דרכים אחרות. ניסיתי לשכנע אותם שחייבים למנוע את הפיגוע הבא.
ניסיתי... מקווה שאתה גאה בי על הדרך, כי התוצאה היא תעודת עניות למדינת ישראל". מסכמת סלומון.

כזכור, בליל שבת כ"ח תמוז תשע"ז, התרחש פיגוע אכזרי ביישוב חלמיש בחבל בנימין, מחבל צעיר שחדר לישוב, נכנס לבית משפחה, ובאמצעות סכין דקר ארבעה בני אדם.

שלושה בני משפחה נרצחו במקום. אב המשפחה יוסף סלומון הי"ד, בן 70; בתו חיה סלומון הי"ד, בת 46 שהתגוררה ביישוב. ובנו אלעד סלומון הי"ד, בן 36, אב לחמישה ילדים תושב אלעד. אשתו מיכל אספה מיידית את חמשת ילדיהם שהיו בבית, החביאה אותם באחד החדרים והזעיקה את כוחות הביטחון. בזמן שהתרחש הפיגוע, חגגו בבית "שלום - זכר", לנכד שנולד. הורי התינוק - שמואל ואסתר - לא שהו בבית.

אחד השכנים, חייל ביחידה מובחרת ששמע את הצעקות, ירה במחבל דרך החלון ופצע אותו בינוני.

יהודה משי זהב יו"ר ארגון זק"א, סיפר ותיאר אז ל'בחדרי חרדים' מזירת הטבח: "מיד עם צאת השבת הגעתי לזירה יחד עם צוות בנימין של זק"א. לעינינו התגלתה זירה מזעזעת ביותר. בית של שבת, שולחן ערוך. האוכל על פלטת השבת, כמו גם ה'ארבעס' לכבוד ה'שלום זכר' של הולדת הנכד. ומסביב כל כך הרבה דם של הנרצחים הק'. במשך שעות עבדנו בעבודת קודש של כבוד המת באיסוף הממצאים ושלוליות הדם הרב שנשפך כמים".

בליל רביעי כ"ד אב תשע"ז, על פי פסיקת בג"צ, הרס צה"ל אך ורק את הקומה הראשונה בה התגורר וחי המחבל. בז' אלול תשע"ז, לאחר שהורשעו בני משפחתו של המחבל באי מניעת פשע וסיוע, פנתה מיכל סלומון אלוף פיקוד מרכז וליעומ"ש של איו"ש בדרישה, להרוס את כלל המבנה. בהמשך פנתה המשפחה גם לבג"צ.

אולם, ביום חמישי האחרון, דחה בג"צ את העתירה ונימק: "לא הייתה למחבל זיקת מגורים לקומה השנייה ואין בעובדה זו כדי להוביל למסקנה אחרת".

בעקבות החלטה זו, כתבה האלמנה מיכל סלומון, את הדברים המובאים לעיל.
מיכל סלומון מחבל בגץ פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד