י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שחקן הכדורגל המפורסם התחזק באוקראינה. צפו

שחקן הכדורגל שקידש שם שמים כבר כמה פעמים כשזעק 'שמע ישראל' לאחר שהביא ניצחון לקבוצתו, ועורר סערה תקשורתית בישראל, ממשיך להתחזק ול'בחדרי' נודע כי שהה בשבת באומן וגם טבל במעיין של סבו הבעש"ט • צפו

צילום: ישראל ברקמן
צילום: ישראל ברקמן

 


חלוץ בית"ר ירושלים, שחקן הכדורגל איתי שכטר, שהתקרב לדת בשנים האחרונות ומקפיד על שמירת שבת, ציצית ותפילין - שהה בשבת האחרונה בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

שכטר הגיע לשבת חיזוק באומן עם עוד מספר שחקנים מבית"ר ירושלים, הם התפללו את תפילות השבת בציון רבי נחמן, ישנו ואכלו במלון יוקרתי בסמוך לציון.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי שכטר הוא נכדו של הבעל שם טוב זי"ע ולאביו קוראים נחמן על שם רבי נחמן מברסלב.

בצאת השבת נסע שכטר למעיין סבו שנמצא בסמוך למז'יבוז'. בנוסף נסע להתפלל בציונו של הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע - סנגורם של ישראל. מי שליווה את שכטר לסיור תפילה בקברי הצדיקים, היה איש הנדל"ן מאומן ישראל ברקמן.



בוידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראה שכטר בציון רבי נחמן מברסלב שר בהתלהבות את השיר 'ואפילו בהסתרה'. "שיהיה בריאות והצלחה לכל עם ישראל, עייפים מאוד אבל מרוצים מאוד", אמר שכטר.

כזכור, לפני יותר משנה דווח ב'בחדרי חרדים', כי במהלך משחק כדורגל שהתקיים באצטדיון טדי בירושלים ניצחה בית"ר ירושלים את בני סכנין 2-1 במסגרת משחק שמינית גמר גביע המדינה. השחקן איתי שכטר הבקיע שער נגד בני סכנין, ומיד עם ההבקעה לקח מאחד האוהדים כיפה, והחל לומר בדבקות 'שמע ישראל', כאשר חלק מהאוהדים זועקים לעברו שהם גאים בו. הרגע הנדיר והמרגש תועד בשידור חי במצלמות.

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה ששכטר מבקיע שער, חובש כיפה ואומר 'שמע ישראל'. שכטר כבר עשה זאת מספר פעמים.

מעשהו של שכטר עורר סערה בתקשורת הישראלית. פרשן ערוץ הספורט הגיב בשידור לתגובה של שכטר להבקעת השער, ואמר: "אני גאה להיות יהודי, אך לא אוהב את התמונה הזאת". בחשבון הטוויטר של 'ידיעות אחרונות' שאלו אז את הגולשים - "חגיגה לגיטימית או פרובוקציה?" עם תמונתו של החלוץ.

 










איתי שכטר רבי נחמן מברסלב שמע ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד