י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יו"ר 'מרצ' לא מתכוונת להתפטר ומבהירה: "יתכן שטעיתי"

סערת זנדברג-קלוגהפט ממשיכה להעסיק את המערכת הפוליטית ואת התקשורת, מה שאילץ את היו"רית הטרייה לדלג הבוקר בין אולפנים ותחנות רדיו כדי למזער את הנזקים; "מדובר בפרשה שנופחה מעל ומעבר" וגם לא נשארה חייבת למתקפה של גבאי

פעילי מרצ. צילום: בן קלמר, פלאש 90
פעילי מרצ. צילום: בן קלמר, פלאש 90 צילום: בן קלמר פלאש 90



המבוכה במפלגת השמאל: ביקורת חריפה על יו"ר מרצ הנבחרת תמר זנדברג, בעקבות אי האמינות שנחשפה בדבריה, לאחר שהכחישה כי התייעצה עם יועץ התקשורת הימני משה קלוגהפט. ביממה האחרונה אף נשמעו קריאות להתפטרות.

הבוקר התראיינה זנדברג לכלי התקשורת ואמרה כי "יתכן שעשיתי טעות שהתייעצתי עם קלוגהפט", למרות זאת היא הבהירה כי אין בכוונתה להתפטר מתפקידה.

"מדובר בפרשה שנופחה מעל ומעבר מעל לכל פרופורציה. על מה אני מואשמת?", אמרה יו"ר מרצ הבוקר ל'ערוץ עשר', "ניהלתי קמפיין יפה, נקי, אופטימי, מנצח", לדבריה, "דיברתי עם קלוגהפט, הוא השיא עצה, הוא לא עבד בקמפיין או ניהל אותו. זו האמת – לא שיקרתי".

זנדברג השיבה אש לדברי יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי ואמרה כי "במה אני מואשמת ועל ידי מי? אנשים כמו גבאי והעבודה, שלא פצו פיהם להגן על ארגוני זכויות אדם. אני גאה בקמפיין מנצח, אופטימי ויפה. להטיף מוסר למרצ זו צביעות חסרת תקדים. אני גאה בקמפיין שלי - לא מקבלת ציונים מהמחנ"צ".

לגלצ אמרה הבוקר: "השתמשתי בשירותיו של קלוגהפט. לקמפיין היו מנהלים והם הובילו אותו. הייתי איתו בקשר אבל הוא לא הוביל".

כזכור, אמש (מוצ"ש) פרצה סערה סביב היו"רית הנבחרת של מפלגת 'מרצ' תמר זנדברג, זאת לאחר שהתברר כי בניגוד לדבריה, היא נעזרה במהלך הקמפיין לראשות המפלגה, בלא אחר מאשר היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של השר נפתלי בנט.

על פי הפרסום ב'הארץ', זנדברג נשאלה בשבוע שעבר האם היא התייעצה עם קלוגהפט והיא השיבה בשלילה, אולם, בראיון לעמית סגל בחברת החדשות, אמר קלוגהפט כי הוא ייעץ לזנדברג בבחירות לראשות 'מרצ'.

בעקבות המבוכה, הגיבה ח"כ זנדברג כי "את הקמפיין המוצלח שלי ניהל ביד רמה נסים דואק וחברת יוניק שהוא עומד בראשה. במהלך הקמפיין היו מספר אנשים מוכשרים שנידבו לי עצות מניסיונם. אחד מהם היה משה קלוגהפט שפנה ביוזמתו לתת לי עצות כחלק מניסיונו במהפך הדורי שהוביל במפלגת הבית היהודי".

לטענתה, "בניגוד לנאמר בכתבה קלוגהפט מעולם לא הועסק בקמפיין או עבד בו. אני מודה על כל העצות שקיבלתי. בתפקידי כיו"ר מרצ, ניסים דואק וחברת יוניק ימשיכו ויובילו את האסטרטגיה של מרצ בראשותי".

יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני' אבי גבאי הגיב אמש בחשבון הטוויטר שלו לסערה וכתב: "קמפיין שלם ניסתה זנדברג לעשות עליי ועל מפלגת העבודה. הערב התברר: זה לא היא, זה קלוגהפט, שזה הקמפיין השני שלו עליי".

גבאי המשיך ותקף: "קלוגהפט הוא לא סתם ״יועץ אסטרטגי״, הוא תעמולן שאחראי להקצנת השיח הפוליטי לאזור המסוכן, לקמפיין ה״שתולים״ הפשיסטי ולניסיון חסר המעצורים להפוך את מחנה השמאל ל״בוגד״. עכשיו מתברר שזה האיש ששתל אצל זנדברג את שקר ״העבודה לא מספיק אידאולוגים״ וגם את ״נשב עם ליברמן״ בממשלה".

"אם זו מרצ החדשה - עדיף שלא תעבור את אחוז החסימה". סיים יו"ר 'המחנה הציוני' את המתקפה שלו.
מרצ תמר זנדברג משה קלוגהפט מבוכה אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד