י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המנהיג החדש הוא היטלר צעיר? הרשתות החברתיות בארה"ב סוערות

אחד התלמידים ששרדו את הטבח לפני כחודש בבית ספר בפלורידה, עורר סערה כשהצדיע במועל יד בסיום נאומו נגד נשיאת נשק

צילומסך. טוויטר
צילומסך. טוויטר



דיוויד הוג, אחד התלמידים ששרדו את הטבח בבית הספר התיכון 'מרג'ורי סטונמן דגלאס' בחודש שעבר, בפארקלנד פלורידה, מארגן צעדות מחאה נגד נשיאת נשק במקומות ציבוריים, הוג וחבריו מנסים לעורר מודעות נגד נשיאת נשק בציבור, דיויד הוג הצעיר נאם באחד הכנסים שארגן ובסיום הניף את ידו בדומה להצדעה הנאצית.

מיד לאחר מכן התעוררה סערה גדולה בקרב רפובליקנים ברשתות החברתיות שטוענים כי הוג הוא נאצי קטן ושהוא מסוכן בדיוק כמו היטלר.




סערת נשיאת הנשק האישי בארה"ב על רקע הירי הקטלני בבית הספר בפלורידה בו נהרגו 5 יהודים ב-15 בפברואר, לא יורדת מהכותרות. כזכור תלמיד לשעבר נכנס לבית הספר ורצח 17 תלמידים ומורים, חמישה מתוכם היו יהודים.

לאחר הרצח החלו ארגונים שמתנגדים לנשיאת נשק בארה"ב לארגן עצרות וכנסים נגד החוק שמתיר לשאת נשק.

גם בצד השני, אלו שחברים בארגון NRA, ארגון חזק שבו חברים נושאי נשק ולוביסטים בעד נשיאת נשק, לא נשארו חייבים, וחבר קונגרס השתמש בשואה וביהודים כדי לנסות להוכיח עד כמה נשק אישי הוא דבר נצרך, חבר קונגרס רפובליקני ממדינת אלסקה - דון יאנג שאל בפאנל שעסק בחוקיות נשיאת נשק להגנה עצמית "כמה יהודים הוכנסו לתנורים רק כי הם לא היו חמושים?".

בסוף השבוע נאם אחד מראשי המארגנים נגד נשיאת נשק, ובסיום הנאום הוא הצדיע בהצדעה שהזכירה את ההצעדה של היטלר, תומכי הנשיא טראמפ שכידוע תומך בנשיאת נשק, טענו שהצעיר דיויד הוג הוא בסך הכל היטלר קטן.
דיוויד הוג היטלר מועל יד הצדעה נשיאת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד