י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במאוחדת מכרו את החמץ לגאב"ד 'העדה החרדית'

הנהלת קופת חולים 'מאוחדת' מכרה את החמץ אצל הגרי"ט וייס גאב"ד העדה החרדית, הגאב"ד איחל לחיים והצלחה להנהלת מאוחדת על פתיחת המרפאה החדשה במאה שערים

הנהלת מאוחדת מוכרים את החמץ אצל  הגאב"ד. צילום: יוסי שוואב
הנהלת מאוחדת מוכרים את החמץ אצל הגאב"ד. צילום: יוסי שוואב



מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד הסמיך את מנהל מחוז ירושלים ד"ר יובל וייס למכור את
החמץ של כל מרפאות מאוחדת בארץ.

הנהלת מאוחדת מחוז ירושלים הגיעה לביתו של גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס בשכונת גוש 80 בירושלים שקיבלם בסבר פנים ובחמימות רבה ומכרו לגאב"ד את החמץ.

אל מנהל המחוז התלוו, מר עופר שם טוב סגן המנהל המחוזי, הרב משה ברים מנהל השיווק המחוזי, הרב יהודה לוי מנהל מרחב צפון, הרב יעקב דסקלוביץ מנהל קשרי לקוחות, והרב יחזקאל קיפניס מנהל מרפאת שבטי ישראל.

כן השתתפו הרה"ג רבי שמעון שלזינגר והעסקן הרפואי הרב אברהם חיים חשין אשר הציג בפני הגאב"ד את פעילותה של מאוחדת לטובת הציבור והמגזר החרדי בפרט בכל המישורים, הן השירותי והן המקצועי וציין במיוחד את ההתאמה של מאוחדת לציבור החרדי ואת הדלת הפתוחה שיש לכל העסקנים ויועצי הרפואה אצל הנהלת המאוחדת.

לאחר המכירה ושתיית לחיים איחל הגאב"ד הגרי"ט וייס למנהל המחוז החדש ולכל חברי ההנהלה הצלחה רבה בתפקידם ושיבח את מאוחדת על השירות המיוחד לציבור היראים לדבר ד' ע"פ כל כללי ההלכה כמו"כ ציין שהוא אישית נחשף בעיקר ע"י נאמן ביתו הרב חשין למקרים רבים שמאוחדת עוזרת לפנים משורת הדין על הצד הטוב ביותר.

ברכה מיוחדת איחל הגאב"ד הגרי"ט וייס לראשי מאוחדת על פתיחת המרפאה החדשה בתוכי שכונת מאה שערים ברחוב שפיצר לטובת הציבור המתגורר בשכונה אשר יקל על הציבור ויחסוך מהם להתרוצץ מחוץ לשכונה לצרכי הרפואה והודה להנהלה על כך שעדכנו שהשירות יתנהל ע"פ כל הכללים הנדרשים והמתבקשים ע"י הרבנים.

מנהל המחוז ד"ר יובל וייס ציין בפני הגאב"ד שגם הוא כמו קודמו בתפקיד ימשיך בדרך המסורת של מאוחדת להיות קשוב לצרכי כל ציבור ולציבור החרדי שרוב רובו מבוטח במאוחדת, לספק את השירות בהתאמה הנדרשת וברגישות הנכונה ובוודאי במקצועיות המיוחדת ושיבח את פעילותו של הרב חשין ועסקני הרפואה בכלל לטובת כלל הציבור במסירות רבה.
מכירת חמץ קופת חולים מאוחדת הרב יצחק טוביה וייס העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד