י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יזכה לתמיכת החרדים? ליאון: אתמודד לראשות העיר

לאחר הודעתו הרשמית של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, מכריז היום רשמית חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון, כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות העיר • האם החרדים יתמכו בו או יריצו את סגן ראש העיר יוסי דייטש החרדי

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



לאחר הודעתו הרשמית של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, מכריז היום רשמית חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון, כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים.

כזכור, בבחירות האחרונות התמודד ליאון לראשות העיר בתמיכת ש"ס וחלקים ב'יהדות התורה'. דגל התורה תמכה בליאון אולם חלקים באגודת ישראל לא הסכימו לתמוך בו באופן רשמי, והגיעו לסיכומים חשאיים עם ניר ברקת.

אולם הפעם, לאחר שברקת נעלם מהזירה, כלל לא בטוח כי ליאון יזכה לתמיכת החרדים. המועמד החרדי המסתמן הוא יוסי דייטש, סגן ראש העיר מטעם יהדות התורה ואיש שלומי אמונים.

ביום שלישי הקרוב, יקיים משה ליאון הרמת כוסית חגיגית, לכבוד חג הפסח, במלון קראון פלזה ירושלים, שבו צפוי לשאת את הנאום שיזניק את מערכת הבחירות בבירה. האירוע יתקיים בהשתתפות מאות חברים ואישי ציבור רבים התומכים במועמד.

בתקופה האחרונה הודיע ליאון כי הוא מתנתק שר הביטחון אביגדור ליברמן עמו היה מזוהה פוליטית ונמנה בין מקורביו, זאת לאחר מאבק סיעת ישראל ביתנו בחוק המרכולים ובחוק הגיוס.

ליאון, במקצועו רואה חשבון שבעבר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר רכבת ישראל, מבין הלכה למעשה את אופן ההתנהלות של מוסדות המדינה ומכיר את העיר ירושלים וחסמיה על בוריים. ליאון הוא מועמד אחראי מאוד ושקול מאוד שללא צל של ספק יצעיד את ירושלים בגאון מעלה וקדימה.
משה ליאון בחירות עיריית ירושלים החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד