י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המירוץ נפתח: פינדרוס יתמודד על הראשות?

סגן ומ"מ רה"ע ירושלים יצחק פינדרוס שיגר הודעה לכלי התקשורת בה בירך את ברקת בה הוטמעו רמזים עבים: "ירושלים זקוקה למנהיגות אמיצה, קשובה, ונחושה. מנהיגות שתהא קשובה למצוקות ולאתגרים שעומדים בפני התושבים ועולים על שולחני באופן יום יומי"

יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס



המירוץ החרדי לראשות נפתח? אחרי הודעתו של ניר ברקת כי לא יתמודד לקדנציה שלישית לתפקיד, שיגר סגן ומ"מ רה"ע ירושלים יצחק פינדרוס הודעה לכלי התקשורת בה אמר, "בשם תושבי ירושלים אני מברך את ברקת. בעת הזאת ירושלים זקוקה למנהיגות קשובה, אמיצה, ונחושה".

"מברך את ניר ברקת על החלטתו לעבור ולשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית. אני מודה לו על העשיה הבלתי פוסקת בשנות כהונתו, שנים בהן שיעורו של הציבור החרדי בעיר צמח וגדל, ועל כך שקידם את ירושלים והביא להישגים ולהגדלת תקציבי האיזון ולהישג פורץ הדרך בדמות תכנית בינוי כיתות הלימוד.

"בעת הזאת ירושלים זקוקה למנהיגות אמיצה, קשובה, ונחושה. מנהיגות שתהא קשובה למצוקות ולאתגרים שעומדים בפני התושבים ועולים על שולחני באופן יום יומי כגון: פתרון בעיית פקקי ועומסי התנועה והכניסות לעיר שיצריכו תוכניות משאבים וחשיבה מחוץ לקופסה. שדרוג רמת הניקיון בעיר שנמצאת רחוק מהמקום שבו צריכה להיות בירת העם היהודי. מדיניות אמיתית ואמיצה לפתרון סוגיית השכונות המעורבות בעיר לרווחת כלל התושבים. קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לתושב הניתן על ידי עירית ירושלים על כל אגפיה. ירושלים זקוקה למנהיגות אמיצה ונחושה שתביא את הפתרון לסוגיות אלו ועוד.

"בשם כלל תושבי ירושלים, אני מודה לניר על שנות העשייה ומאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה. ירושלים אומרת תודה", סיים פינדרוס את הודעתו.

הודעתו של פינדרוס, מחזקת את התחושה בקרב רבים בעיר כי הוא שוקל ברצינות להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות. כפי שנכתב ב'בחדרי', נראה כי סגן ראש העיר יוסי דייטש, איש 'שלומי אמונים', יתמודד על הראשות וייתכן כי כבר בתקופה האחרונה נראה קרב חרדי פנימי בין שני הסגנים המכוונים לתפקיד הבכיר.
יצחק פינדרוס ניר ברקת עיריית ירושלים התמודדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד