י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו • נתניהו מחבק את ברקת: "מקבל אותך בזרועות פתוחות"

ברקת נפגש הבוקר עם נתניהו במשרד רוה״מ ועדכן אותו על החלטתו להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות • נתניהו לברקת: ברכותיי, אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, זאת תוספת חשובה" • צפו

צפו • נתניהו מחבק את ברקת: "מקבל אותך בזרועות פתוחות"



ראש העיר ירושלים ניר ברקת נפגש הבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד רוה״מ ועדכן אותו על החלטתו להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

ברקת אמר לרוה״מ: "אדוני ראש הממשלה, לפני 16 שנים, עזבתי את כל עסקי והתמסרתי, תמורת שקל לשנה, להצלת ירושלים,העיר בה גדלתי ובה הקמתי את משפחתי. במשך עשור ויחד עם שותפים רבים, ובראשם אתה,ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר.



לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. כעת, החלטתי לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי ובכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות. אבי תמיד איחל לי ולאחיי שנזכה לשרת את מדינת ישראל ללא הצורך לבקש דבר בתמורה. בכל תפקיד שהציבור יטיל עלי, אמשיך לשרת בשקל לשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כקצין בצנחנים, כיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבת ביותר לניהול, למען אזרחי ישראל."

רה"מ בירך בחום את ברקת על החלטתו להתמודד ברשימת הליכוד ואמר: "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים לעמוס על עצמם תפקידים ציבוריים, ברכותיי ותנחומיי. בעת הזאת אני אומר ברכותיי! אני שמח מאוד להמשך שיתוף הפעולה בינינו, עשינו זאת היטב בתפקידך כראש העיר ובתפקידי כראש ממשלה. ועכשיו אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, התנועה הגדולה ביותר במדינה וזאת תוספת חשובה, צריך לעשות דברים מעכשיו למען המדינה."

ברקת תמך באופן ציבורי בראש הממשלה בנימין נתיהו ובליכוד במערכות הבחירות האחרונות, בתמיכתו זכתה מפלגת הליכוד בירושלים לשיא של תמיכה של 25% בבחירות הארציות.

מאז הצטרפותו לשורות הליכוד קיים ברקת מפקד גדול לשורות התנועה וצירף אליה למעלה מ- 10,000 מצטרפים חדשים. לאחר שסיים בסוף השבוע בהצלחה את המאבק על תקציב ירושלים שבמסגרתו זכתה העירייה לתוספת תקציבית של 887 מיליון ש"ח הודיע ברקת על החלטתו להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

ברקת, צנחן ומ"פ במיל' (רב-סרן). בעברו נפצע בלחימה בלבנון לאחר שהסתער על המחבל שהרג את מפקדו מוקי קנישבך ז"ל. הוא התפרסם כאחד מחלוצי הסייבר בישראל בתור חלק מקבוצת מייסדי חברת הענק צ׳ק פוינט בה גם כיהן כיו"ר הראשון. לפני 16 שנים החליט ברקת לעזוב את כל עסקיו על מנת להתמודד לראשות העיר ירושלים בה גדל והקים את משפחתו. לאחר 5 שנים כראש האופוזיציה במועצת העיר ולאחר שייסד את עמותות ״רוח חדשה״ לקידום צעירים בירושלים, ״סנונית״ לקידום חינוך חדשני ו״סטארטאפ ירושלים״ לחיזוק תעשיית החדשנות הטכנולוגית בעיר - נבחר ברקת לראשות העיר ירושלים, תפקיד בו הוא עומד לקראת סיום הקדנציה השניה שלו.
ניר ברקת בנימין נתניהו עיריית ירושלים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד