כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ברקת במעוז הליכוד: "נחוש ומאמין"

ניר ברקת נואם לראשונה לאחר הודעתו על ההצטורפות לליכוד, במצודת זאב - המעוז של הליכוד

צילום: הדס פרוש, פלאש90
צילום: הדס פרוש, פלאש90



ראש העיר ירושלים ניר ברקת נאם לראשונה במצודת זאב, לאחר ההודעה על התמודדתו לרשימת הליכוד: "נוכח התמיכה האדירה שלכם והאמונה בדרך המשותפת אני מרגיש מחוזק, נחוש ומאמין, בדרך שבה אני צועד".

במצודת זאב, מול מאות פעילי ליכוד מכל הארץ, נאם ניר ברקת ואמר: "זה יום מרגש עבורי! התחלתי את היום בברכה החמה והמרגשת שהעניק לי ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים, המשכתי ללשכת ראש העיר ירושלים, שם הודעתי למנהלים הבכירים בעירייה על החלטתי לסיים בתום עשר שנים את תפקידי בניהול העיר המרתקת, המאתגרת והחשובה בעולם. ועכשיו, כמה מרגש מבחינתי לבוא ולעמוד כאן לצידכם, ותיקי ומייסדי תנועת הליכוד.

"היה חשוב לי לבוא לכאן דווקא היום, למצודת זאב", אמר, "הליבה של תנועת הליכוד, להתייצב מול ותיקי התנועה, מחוזקים בחברים מכל הארץ. נוכח התמיכה האדירה שלכם והאמונה בדרך המשותפת אני מרגיש מחוזק, נחוש ומאמין, בדרך שבה אני צועד".

עוד הוסיף ברקת: "עכשיו, מלא בסיפוק והוכרת תודה על הזכות שנפלה בחלקי להעלות את ירושלים על מסלול של הצלחה, החלטתי לשרת את אזרחי ישראל ברמה הלאומית, מול האתגרים העומדים לפנינו, החלטתי לחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי, ולבקש את תמיכת החברים בתנועה בבחירות הקרובות במטרה להשתלב בהנהגה הלאומית וביחד להמשיך ולקדם את מדינת ישראל. אמשיך לשרת בשקל לשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כמ"פ בצנחנים, כיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבת ביותר לניהול, למען אזרחי ישראל".

במהלך היום רבים מפעילי מפלגת הליכוד בירכו את ברקת על הצטרפותו, בראשם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שאמר "ברכותיי, אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, זאת תוספת חשובה".

כן הצטרפו שרת התרבות והספורט מירי רגב, השר לאיכות הסביבה וענייני ירושלים זאב אלקין, השרה לקידום שיוויון חברתי גילה גמליאל, שר המדע אופיר אקוניס ועוד רבים.
ברקת ירושלים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד