י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רצח היהודייה בפריז: השכן איים לשרוף אותה

רצח ניצולת השואה ביום שישי האחרון בפריז. על פי הדיווחים השכן המוסלמי בן ה-29 שנעצר, איים בעבר לשרוף אותה וסינן לעברה אמירות אנטישמיות כמו "יהודייה מלוכלכת"

שוטרים בזירה
שוטרים בזירה צילום: ללא קרדיט



רצח הקשישה היהודייה בפריז: דיווח כי שכנה איים עליה כמה פעמים קודם לכן.

בהודעה שפירסם ארגון BNVCA, (ארגון הגג של יהודי צרפת למלחמה באנטישמיות), נכתב כי "הגברת מיריי ק. נדקרה למוות ונשרפה לאחר מכן. הנרצחת התלוננה לרשויות לפני תקופה כי שכן שלה איים לשרוף אותה, האשה היתה ניצולת שואה".

אתרי חדשות נוספים מדווחים כי הנרצחת התלוננה במשטרה כמה פעמים בחודשים האחרונים נגד השכן, כי הוא מאיים לרצוח ולשרוף אותה. בנוסף דווח כי החשוד היה צועק לעברה בכל הזדמנות קריאות אנטישמיות, כמו "יהודיה מלוכלכת" והמשטרה לא עשתה דבר.

כזכור, אתמול דווח ב'בחדרי' על אודות קשישה יהודייה ניצולת שואה בת 85 שנמצאה בביתה כשהיא ללא רוח חיים. מותה התגלה בערבו של יום שישי האחרון לאחר שפרצה שריפה בביתה בפריז בירת צרפת. כוחות הכיבוי וההצלה שהגיעו למקום נחשפו למראות קשים. הכוחות מצאו את האשה כשהיא ללא רוח חיים לאחר שנדקרה באכזריות.

על פי הדיווח, המשטרה שללה אפשרות של התאבדות, בנוסף דווח כי נעצר חשוד במעשה, שכן שהתגורר בסמוך - מוסלמי בן 29, נכון לאתמול, עדיין לא דווח בתקשורת בצרפת מה המניע למעשה. אולם מההודעה שפרסם ארגון הגג של יהודי צרפת למלחמה באנטישמיות, ניתן להסיק כי המניע הוא אנטישמיות.

מחקירת השריפה עלה, כי נמצאו 11 דקירות בגופת האשה. הממצאים התגלו לאחר ניתוח שבוצע בגופה.

כזכור, לפני כשנה בחודש אפריל, נרצחה על ידי שכן מוסלמי, רופאה חרדית בשם שרה חלימי הי"ד. בנוסף בשנים האחרונות אירעו מספר פיגועים קשים נגד יהודים ונגד אזרחים לא יהודים. ביום שישי האחרון נרצחו שלושה אנשים כשמחבל תפס בני ערובה וחוסל, לאחר שכוחות מיוחדים פרצו לסופר מרקט בו התבצר.
רצח פריז ניצולת שואה אנטישמיות שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד