ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

משפחה בחקירה: ביבי, שרה ויאיר נחקרים כעת

משפחת נתניהו נחקרת היום לראשונה מאז גויס 'עד המדינה' ניר חפץ. הם נחקרים במקומות נפרדים והם צפויים להתעמת עם העדויות החדשות שמסר חפץ ופילבר

נתניהו אתמול. צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90
נתניהו אתמול. צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90



חוקרי להב 433 הגיעו הבוקר (שני) למעון ראש הממשלה על מנת לחקור את בנימין נתניהו בפרשת בזק - תיק 4000. במקביל, אשתו שרה נתניהו תיחקר במשרדי להב 443 בלוד, ולראשונה גם יאיר נתניהו ייחקר היום בפרשה.

מדובר בחקירה ראשונה של ראש הממשלה נתניהו, אשתו שרה ובנו יאיר, מאז ניר חפץ חתם על הסכם עד המדינה, כך שהחקירה היא משמעותית. בחקירה באזהרה, צפויים החוקרים לעמת את בני משפחת נתניהו עם העדויות החדשות.

חוקרי המשטרה יעמתו את נתניהו עם מסרונים והקלטות שסיפק עד המדינה ניר חפץ, כאשר על פי הדיווח של רועי ינובסקי ב'כאן', ייחקרו במקביל בעל השליטה לשעבר ב"בזק" שאול אלוביץ', ועדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ.

החקירות ינוהלו מחפ"ק מיוחד שיפעל ביחידה המשטרתית, כאשר חקירות עדי המדינה פילבר וחפץ, וכן בני הזוג אלוביץ' - יעומתו ויסונכרנו עם חקירות בני משפחת נתניהו.

בהודעה משותפת שפירסמה הבוקר הרשות לניירות ערך יחד עם המשטרה, נמסר כי "החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות". לשון ההודעה.
חקירה משפחת נתניהו עד מדינה להב 433 יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד