ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בתום מאבק ממושך • ניצחון לאיציק כהן: ביטוח האברכים יוצא לדרך

יוזמת 'ביטוח האברכים' של סגן השר כהן - יוצאת לדרך חרף התנגדותו של יור ועדת הכספים ח"כ גפני • בשעה האחרונה, פרסם השר בנט את טיוטת התקנות • גפני: "זהו מדרון חלקלק. אי אפשר להחליט עבור האברכים לאן ילך הכסף החלקי שהם מקבלים"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



פרסום ראשון: לאחר מאבק ממושך ולמרות התנגדותו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר החינוך נפתלי בנט פרסם בשעה האחרונה את טיוטת התקנות לביטוח אברכים.

כזכור, וכפי שדווח בארוכה ב'בחדרי חרדים' מדובר בסוגיה שנויה במחלוקת לאורך שנים רבות, כאשר סגן שר האוצר איציק כהן מש"ס תמך וקידם את הנושא בכל הזדמנות, ואילו יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התנגד.

יצוין, כי התנגדותו של גפני היא עקרונית רק כאשר מדובר בתקציב שיבוא מתוך תקציב הכוללים הנוכחי. לעומת זאת, במידה ויושג תקציב חיצוני עבור כך - גפני הבהיר כי יסיר את התנגדותו.

לקראת דיוני התקציב כאשר עלה הנושא שוב ע"י כהן, פרסם גפני הודעה חריפה בה כתב בין היתר כי "אי אפשר להחליט עבור האברכים לאן יילך הכסף החלקי שהם מקבלים. אם מישהו מהם רוצה את המלגה לחלב לילדים, זכותו, ופקידי האוצר לא יחליטו עבורם שהוא יילך לביטוח חשוב ככל שיהיה. אסור להסכים בשום אופן למדרון החלקלק הזה שסופו מי ישורנו".

אלא שכעת נראה שלאחר שנים רבות, נרשם ניצחון לכהן מול גפני וכפי האמור, הסוגיה מגיעה לישורת האחרונה לאחר פרסום טיוטת התקנות ע"י שר החינוך בנט.







איציק כהן משה גפני ביטוח אברכים משרד האוצר משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד