י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התחביב החדש של המגזר: 'חדרי בריחה ומילוט'

בואו לחוויה אתגרית - בחדרי 'בריחה ומילוט' • "לפתע אסון עשיתם טעות חמורה שעלולה לעלות לכם בחייכם קידוח בקיר הלא נכון"

מתוך חדר הבריחה. תמונות: עמית מגר
מתוך חדר הבריחה. תמונות: עמית מגר



תמיד רציתם לדעת מה זה 'חדר בריחה' או 'חדר מילוט', אז הנה הסבר קצר: מדובר במשחק הרפתקאות בו אנשים ננעלים בחדר ביחד עם משתתפים/שחקנים אחרים, וצריכים להשתמש בחפצים שונים הנמצאים בחדר כדי לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים, לפענח צפנים ולהימלט מהחדר תוך זמן מוגבל.

בדרך כלל חדרי בריחה מאורגנים סביב נושא מסוים. תפאורת החלל לקוחה מעולם התיאטרון הנותנת תחושה ריאליסטית אל תוך חוויה תאיטרלית. נושא החדר הנו סיפור המסגרת שבתוכו מתרחשת העלילה של החדר , והמשתתפים מתקדמים בו ביחד עם התקדמות העלילה בסיפור.

בדרך כלל לפני הכניסה לחדר מועברת הדרכה שמטרתה לספר שמשתתפים במשחק את סיפור המסגרת. ההדרכה יכולה להיות על ידי מדריך, סרטון קצר.




סיפור החדר: התחלתם עוד יום עבודה שגרתי במנהרת הפחם קיוקריק שבדרום פנסילבניה, אך לפתע אסון, עשיתם טעות חמורה שעלולה לעלות לכם בחייכם קידוח בקיר הלא נכון שהוביל לפיצוץ עז ולחדירת מים המסכנת את חייכם. לצערנו אבד הקשר עם צוות החילוץ ואתם עומדים בפני סכנת טביעה, עליכם להצליח להעביר מסר מדויק של מיקומכם. שעה שלמה עומדת לרשותכם, אל תאבדו תקווה! עבודת צוות תעזור לכם לשרוד. צאו לדרך ובהצלחה.

גם אתם רוצים להיות חלק מהטרנד?
לפרטים נוספים והזמנת משחק: לחצו כאן>>











חדר בריחה חדר מילוט בין הזמנים טיול אתגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד