ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אני ולא מלאך: איך להתלבש לבן לליל הסדר ולהראות בשיא הסטייל

אצלנו כמעט אין התלבטות, חולצה לבנה מכופתרת היא ברירת המחדל והאופציה היחידה בכל ימות השנה ובוודאי בימי חג ושבתות. אבל גם כשאנחנו לובשים חולצה לבנה, אפשר לשמור על סטייל ולשבת בשולחן הסדר במראה של מיליון דולר

תמונה: רנואר
תמונה: רנואר צילום: יח"צ



כשאתה גבר חרדי, אין לך מה לדאוג, תמיד תמצא חולצה לבנה שתתאים למידותיך. חולצות משובצות, מודפסות, אדומות, מבריקות, מפוספסות, שחורות ומה לא, הן הרי לא אופציה. ואכן חולצה לבנה תמיד תעניק לכם מראה מכובד, קלאסי, חגיגי, נקי ומה יותר חשוב בפסח מאשר הניקיון?

אז נכנסתם לחנות רנואר הקרובה למקום מגוריכם, מצאתם את החולצה הלבנה שיושבת עליכם הכי טוב, לא גדולה מידי אבל גם לא צמודה מידי. ועכשיו ריכזנו לכם כמה טיפים מהסטייליסטים של רנואר, שיהפכו את הטוטל לוק שלכם שכולל חולצה לבנה למראה חדשני, פסחי ומתוחכם:

- חולצה לבנה מכופתרת, מתוקף היותה קלאסית מאוד - צריכה להיות אך ורק עם שרוולים ארוכים. תעשו טובה, אל תקפלו את השרוולים ואל תנסו להיראות מדריכים בצופים עם שרוולים מופשלים – זה לא הזמן ולא החולצה המתאימה.

- סביר להניח שאתם כבר מתכננים לשלב את החולצה עם מכנס כהה, אבל רק שתדעו שזאת הבחירה הכי נכונה והכי מתאימה לחולצה: מכנס כהה ועדיף גם עם ג'קט שחור כהה.

- כמו עם השרוולים, הרבה אנשים מנסים לשוות מראה קליל עם צווארון מעבר לג'קט, אל תעשו את זה! הצווארון של החולצה צריך להיות בתוך הג'קט ולא מעבר לו.

- מרגישים שהצבעים שלכם משעממים מידי, תמיד תוכלו לגוון עם עניבה צבעונית, סולידית ויפה. ברנואר תמצאו מגוון גדול של עניבות חגיגיות מתאימות לחולצה לבנה וג'קט כהה. מומלץ ללכת על עניבה צרה. עגבניות - ראשית הסירו את שאריות הירק והנוזלים מהבגד באמצעות כף או סכין, שטפו במים קרים ושפשפו עם מברשת בעלת סיבים קשים ולאחר מכן עם סבון כביסה מוצק.

- הכוכבים הראשיים של הטוטאל לוק הגברי, הם כמובן הנעליים. אחרי שהשקעתם בחולצה, ג'קט ומכנס אלגנטיים, אל תתעצלו בהשקעה גם בנעליים. נעליים אלגנט הם הסיומת הנכונה למכנס אלגנט, נעליים מגושמות יהרסו את כל המראה.

- חשוב להקפיד על חגורה תואמת לצבע של הנעליים.

- והטיפ הכי חשוב לליל הסדר, שתיתם ארבע כוסות והתלכלכתם מיין אדום? מומלץ לשפוך על הכתם יין לבן.

רנואר ליל הסדר חולצה מכנסיים בגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד