ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הקולקציה החגיגית של רנואר לשבת ולחגים – עכשיו בחנויות הרשת

'רנואר' השיקה את קולקציית אביב וקיץ 2018, ובחנויות הרשת תוכלו למצוא כבר מבחר עצום של בגדים חגיגיים לשבת ולחג

מתוך הקולקציה. תמונה: רנואר
מתוך הקולקציה. תמונה: רנואר



רשת האופנה המובילה 'רנואר' השיקה את קולקציית אביב וקיץ 2018, ובחנויות הרשת תוכלו למצוא כעת מבחר עצום של בגדים חגיגיים לחגים וכל שבתות השנה, לגברים ולנשים.

רשת 'רנואר' הפכה כבר מזמן למועדפת במגזר הדתי והחרדי ע"י שילוב בגדים צנועים ומותאמים למגזר בתוך הקולקציה הקיימת ומציגה עכשיו קולקציית קיץ יפיפיה המתאימה לאישה הדתית והחרדית.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש במגוון רחב של בדים קלים וזורמים, כגון טנסל, כותנה, ויסקוזה וסריגי ג'רסי בפלטה צבעונית הנעה בין לבן וגווני פסטל לגווני חול וחאקי ועד הטריקולור ברוח האמריקנה. העונה הקולקציה של רנואר באה לידי ביטוי במגוון של טקסטורות הטרנד הרקום, וטכניקות דפוס עדכניות.

קולקציית הנשים החגיגית כוללת שמלות, חצאיות, עליוניות, נעליים, סנדלים ואקססוריז בקו עיצוב ייחודי המאפשר לך שילוב של פריטי הלבוש בהתאמה מושלמת, כך שכל פריט שתבחרי יתאים לך בול ויחמיא לך לצד קו הערב החגיגי בקולקציית הנשים של רנואר תוכלו למצוא מגוון רחב של חצאיות, שמלות, חולצות, עליוניות, נעליים, סנדלים ואקססוריז ליום-יום, לעבודה, בקו עיצובי קליל לשעות אחר הצהרים או בקו מוקפד לשעות העבודה הרשמיות.

כבר לקראת חג הפסח רנואר המליצו להקדים את הקניות לחג, שכן המדפים מולאו בקולקציה החדשה והעדכנית. "רבים נזכרים ברגע האחרון שצריכים לבצע קניות לחגים, ואז פעמים רבות כבר אוזלים פריטים מסוימים מהקולקציה. כדי לבחור בדיוק את מה שאתן אוהבות, כדאי להקדים את קניותיכם לחגים", מזכירים ברשת.
רנואר שבת בגדים נעליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד