י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פריז: ניצולת השואה נרצחה על ידי מוסלמי

כלי תקשורת בצרפת מדווחים כי נעצר חשוד נוסף ברצח האכזרי של הקשישה ניצולת השואה. לפי הדיווח המניע לרצח הוא אנטישמי ונעשה על ידי מוסלמי

פריז: ניצולת השואה נרצחה על ידי מוסלמי
משטרה בצרפת צילום: ללא קרדיט



כלי תקשורת בצרפת מדווחים כי נעצר חשוד נוסף ברצח האכזרי של הקשישה ניצולת השואה בצרפת.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ביום שישי האחרון בשעה 18:45 קשישה יהודיה נדקרה למוות ונשרפה לאחר שביתה הוצת. הוזעקו למקום כוחות כיבוי והצלה, הכוחות מצאו אשה ללא רוח חיים לאחר שנדקרה באכזריות.



על פי הדיווח, המשטרה שללה אפשרות של התאבדות, בנוסף דווח כי נעצר חשוד במעשה, מוסלמי בגיל 29.

מחקירת השריפה עולה כי נמצאו 11 דקירות בגופת האשה, הממצאים התגלו לאחר ניתוח שבוצע באשה.

בהודעה שפירסם ארגון BNVCA, (ארגון הגג של יהודי צרפת למלחמה באנטישמיות) נכתב כי "הגברת מיריי ק. נדקרה למוות ונשרפה לאחר מכן, הנרצחת התלוננה לרשויות לפני תקופה כי שכן שלה איים לשרוף אותה, האשה היתה ניצולת שואה".

אתרי חדשות נוספים מדווחים כי הנרצחת התלוננה כמה פעמים בחודשים האחרונים נגד השכן שנעצר, היא סיפרה לשוטרים כי הוא מאיים לרצוח ולשרוף אותה, בנוסף דווח כי החשוד היה צועק לעברה בכל הזדמנות קריאות אנטישמיות, כמו "יהודיה מלוכלכת", והמשטרה לא עשתה דבר.

לאחר מעצר החשוד הנוסף, פרסם ארגון הגג של יהודי צרפת CRIF על צעדה לזכרה של האשה שנרצחה, מירילי קנול, הצעדה תתקיים ביום רביעי הקרוב, ותצא מביתה של הנרצחת בפיליפ אוגוסטה פריז.

כזכור לפני כשנה נרצחה על ידי שכן מוסלמי בחודש אפריל רופאה חרדית בשם שרה חלימי הי"ד. בנוסף בשנים האחרונות אירעו מספר פיגועים קשים נגד יהודים ונגד אזרחים לא יהודים. ביום שישי האחרון נרצחו עוד שלושה אנשים כשמחבל תפס בני ערובה וחוסל, לאחר שכוחות מיוחדים פרצו לסופר מרקט בו התבצר.
פריז צרפת דקירה רצח קשישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד