ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

האירוע הרפורמי שמעצבן את החרדים

חשיפה • עיריית ירושלים תממן אירוע רפורמי לרגל יום העצמאות בשכונת קריית היובל, בה מתגוררים חרדים ודתיים. התושבים זועמים • סגן ראש העיר יצחק פינדרוס ל'בחדרי חרדים': "זו התעלמות מהמגזר הדתי והמסורתי. המדיניות הזו תעלם בקרוב"

אירוע יום העצמאות. צילום אילוסטרציה: פלאש 90
אירוע יום העצמאות. צילום אילוסטרציה: פלאש 90 צילום: פלאש 90



במימון עירית ירושלים, יקיים המנהל הקהילתי יובלים, אירוע חגיגות יום העצמאות בהשתתפות הרפורמים. על פי התוכנית שנחשפת לראשונה ב'בחדרי חרדים' יקיימו בראשית החגיגות לכבוד יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל - חברי קהילת הרפורמים 'הדרור', טקס הבדלה "מעבר מזיכרון לעצמאות והנפת דגל ישראל".

יצוין, כי האירוע יתקיים למרות שרוב ניכר מתושבי השכונה אינם משתייכים לזרם הרפורמי אלא לזרם המסורתי והדתי.

תושבי השכונה החרדים זועמים. "זה מרתיח לחשוב שעיריית ירושלים מממנת את הרפורמים מכספי ציבור, ועוד בשכונה שמלאה במשפחות חרדיות. אסור שהאירוע יתקיים".



סגן ראש העיר י-ם יצחק פינדרוס הגיב בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ואמר "זה המשך של התעלמות מהציבור הדתי, החרדי והמסורתי בקריית יובל", פינדרוס הוסיף כי "זה המשך פרפורי הגסיסה של המדיניות העירונית ואנחנו מקווים שבקרוב היא תתעלם".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "עיריית ירושלים מתקצבת את אירועי יום העצמאות בשכונות השונות, כאשר תושבי כל שכונה ושכונה הם שמעצבים את אופי האירועים השכונתיים".

עוד נמסר כי "יום חגה של המדינה משותף לכולנו והאירועים פתוחים להשתתפותם של כל המגזרים והקהילות".
רפורמים קרית יובל ירושלים יום העצמאות קהילת הדרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד