י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בדיקה בבית הלבן: האם קושנר עבר על החוק הפדרלי

החשד הפעם הוא כי חברה שבבעלותו של קושנר - חתנו היהודי של הנשיא טראמפ, קיבלה הלוואה בסך 500 מיליון דולר בניגוד לחוק • עורכי דינו: "לא עבר על שום חוק פדרלי"

קושנר בעת ביקורו בישראל עם חמיו. צילום: קובי גדעון, לעמ
קושנר בעת ביקורו בישראל עם חמיו. צילום: קובי גדעון, לעמ צילום: קובי גדעון, לעמ



הבדיקות נגד חתנו היהודי של הנשיא טראמפ לא נגמרות. התקשורת בארה"ב מדווחת כי גורמים רשמיים בבית הלבן בודקים האם החברה של קושנר קיבלה 500 מיליון דולר הלוואה בניגוד לחוק.

הבדיקה לא נגד קושנר עצמו, אלא נגד חברת הנדל"ן שבבעלותו והיא מתמקדת בנושא של "אתיקה". האם החברה קיבלה חצי מיליארד דולר הלוואה בניגוד לחוק הפדרלי.


(משפחת קושנר בהדלקת נרות חנוכה בבית הלבן)

דייויד ג'יי אפול, מנהל משרד האתיקה מטעם הממשלה, אמר כי "המשרד שלו ואנשי אכיפת החוק הפדרלי בודקים לגבי הלוואות שניתנו לחברה של קושנר, והאם יש צורך בלחדד נהלים כדי למנוע עברות על החוק בעתיד".

סנטור דמוקרטי ראז'ה קרישנמורתי, ממדינת אילינוי, שאל את מנהל משרד האתיקה ב-1 במרץ לגבי דיווח של 'הניו יורק טיימס' בפברואר האחרון, על כך שהחברה של קושנר קיבלה הלוואות בסך 184 מיליון דולר מ"אפולו גלובל מנג'מנט" ו-325 מיליון דולר מקבוצת "סיטיגרופ" בשנה שעברה, כמה חודשים לאחר שקושנר נפגש עם נציגים של שתי החברות. הסיבה לבדיקה היא, היות ובתור חתנו של הנשיא טראמפ המשמש כיועץ של הנשיא, קושנר יכול להשפיע על מדיניות הפנים והחוץ בהחלטות, ולכן יש לבדוק האם הכסף ניתן בניגוד לחוק בשל ניגוד עינינים.

עורכי דינו של קושנר מסרו כי הדברים הללו נבדקו, ואין שום קשר לקושנר עצמו, וכי לא עבר על שום חוק פדרלי.
גארד קושנר בדיקה חתנו היהודי של טראמפ הבית הלבן הלוואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד