כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בין הזמנים: טלזסטון חגגה לכבודה של תורה

"מעמד הסיומים" של מאות בחורי ישיבות המתגוררים בטלז סטון נערך בהשתתפות גדולי ראשי הישיבות • צפו בתיעוד מהמעמד

בין הזמנים: טלזסטון חגגה לכבודה של תורה
פנחס עמנואל



במועצה המקומית קרית יערים - טלזסטון, ערכו מעמד ענק למאות בחורי הישיבות בני התורה יחד עם עמך בית ישראל אשר חגגו בשמחתה של תורה, את "מעמד הסיומים".

בעיצומו של המעמד ערכו עשרות תלמידי ישיבות גדולות סיומים על מסכתות שנלמדו בזמן חורף בישיבה, וכן עשרות תלמידי ישיבות קטנות שכתבו חבורות על סוגיות שלמדו במשך הזמן..

באמירת הקדיש בסיום כובד הגאון רבי משה שטיינמן בנו של מרן ראש הישיבה זצ"ל. לאחר מכן נשא דברים המרא דאתרא של הישוב הגאון רבי אריה שולמן.

בהמשך נשאו דברים ראש ישיבת יד אהרון הגאון יהושע אייכנשטיין, ראש ישיבת נתיבות חכמה הגאון רבי דניאל וולפסון, וכן הגאון רבי אברהם יצחק ברזל מראשי ישיבת מיר ברכפלד.



לקראת סיום הערב נשא דברים ראש המועצה אברהם רוזנטל שסיפר בהתרגשות על התפתחות היישוב והפיכתו למקום תורה, ראש המועצה הודה לעסקן משה מילר שיזם את פעילות איגוד בני הישיבות בקרית יערים.

על חלק האמנותי המושקע במיוחד הופקדה תזמורתו המורחבת של המעבד והמנצח אהרלה נחשוני, עם הזמר אברמי רוט, ילד הפלא דודי לינקר והזמר מוטי איידנסון, בליווי מקהלת 'יחד' בניצוחו של שרוליק ויצמן.

רגעי שיא נרשמו במעמד עת הוצגה בפני מאות המשתתפים מצגת מרגשת בליווי קטע מוזיקלי מרטיט על חייו ולימודו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

צילום: פנחס עמנואל. הפקה: "הלפרין הפקות"



















































הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן בין הזמנים טלז סטון מעמד הסיומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד