ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

"הקיץ הזה תלבשי לבן": הצבע החגיגי של הקיץ

רשת האופנה המובילה 'רנואר' השיקה את קולקציית אביב וקיץ 2018, ובחנויות הרשת תוכלו למצוא כעת מבחר עצום של בגדים חגיגיים לקראת חג הפסח ולכל שבתות השנה, לגברים ולנשים.

צילום (אילוסטרציה): pixabay
צילום (אילוסטרציה): pixabay





ליל הסדר. לעולם לא אשכח את הסדר המרכזי שערכנו בישיבה לעולים מרוסיה, הגענו לשם עם הבגדים הלבנים, הבנות בשמלות מלמלה לבנות, הבנים בחולצות לבנות מכופתרות, אפילו אני התפרעתי והרשיתי לעצמי לשים חצאית לבנה חגיגית.

רק כשראיתי את המשפחה שישבה מולי הבנתי את הטעות. היא הביאה סינרים, אני כמובן שכחתי. היא הביאה לול לקטנה ואני אפילו לא חשבתי על זה.

למותר לציין שעד שהגענו למגיד, החזרת האדומה עפה על החולצות של הבנים, הבנות הקטנות הפכו למיצג צבעוני של אבק, בכי וקצת שוקולד שנתתי כדי להרגיע אותן. הרמתי את הילדים וכך גם החצאית הלבנה שלי התלכלכה חלקית וכשהרמתי את בת השנה והבקבוק שלה נשפך עלי, החצאית התלכלכה סופית.

השארתי את הבעל בסדר המרכזי וחזרתי הביתה. הלכתי בדרך הארוכה ומכל כיוון שמעתי את ההגדה. רק אחרי שהשכבתי את החבורה לישון, יכולתי להתיישב במטבח, למזוג לעצמי את הכוס השניה מארבע כוסות ולאכול גפילטע פיש טרי ועסיסי שלמזלי היה לי במקרר. קראתי את ההגדה לעצמי בקול רם ולרגע הרגשתי גאולה.

ואם מדברים על לבן, חייבים להודות שיש בו משהו בצבע הלבן. בזיכרונות שלי אני שומעת את סבתא מדרבנת אותי לקנות שמלה לבנה לליל הסדר, אולי בגלל שהלבן מזכיר לנו את האביב שבפתח, את מעוף הפרפר הלבן או את תחושת הרעננות והניקיון.

אבל לבן הוא גם צבע שלא מוותר לנו. הוא בהחלט מבליט יותר וצריך לדעת איך ללבוש אותו נכון.ישנם בדים לבנים משמינים, כן, כן, משמינים! אבל בדים נכונים, ובדי תחרה לבנים בהחלט יכולים לטשטש ולתת לנו את המראה הנהדר והמחמיא לקיץ.



מתוך הקולקציה החדשה. צילום: יח"צ רנואר

הלבן בולט יותר על רקע כהה ואפילו שלעתים זה לא נראה כך, יש לא מעט גוונים וצבעים של לבן כמו לבן בוהק, לבן שמנת ולבן פנינה.

אם בעבר פחדתי לקנות שמלה לבנה לילדות הקטנות שלי מפחד מכתמים שלא יורדים, גיליתי שההפך הוא הנכון. שמלה לבנה מבד איכותי, כביסה אחת טובה ואפילו חומר מלבין, והרי לנו בגד ללא רבב. יותר מזה, לפעמים קשה יותר לכבס בגד שמורכב משלל צבעים.

הנה כמה טיפים שהעניקה לנו הסטיליסטית ומעצבת האופנה אלישבע קסטנבוים ללבישת בגדים בצבעי הלבן:

-הקפידי על גזרה נכונה, אל תלבשי גזרות צמודות מדי בצבע לבן, ומצד שני על תגזימי עם עודפי בד.

-הקפידי לבחור בד לבן עבה יותר שהנפילה שלו עדינה.

-הצבע הלבן כאמור מחמיא לכל סוגי העור, נצלי את הבגד הלבן והתאימי לו אקססוריז צבעוניים. תיק צבעוני או שרשרת ססגונית. גם להפך זה עובד - החלטת ללבוש בגד צבעוני אפשר בהחלט להוסיף אקססוריז לבנים.

ברשת רנואר מצאנו פריטי לבוש לבנים וחגיגיים. תוכלי לשלב אותם בקיץ הקרב. החידוש של הקיץ - ברשת רנואר הביאו ליין של חולצות לבנות לגברים, אופנתיות במיוחד, כדאי לנסות. ושמלת חג לבנה חגיגית שמתאימה לאווירת החג הקסומה.



נעלים לבנות שעושות את ההבדל. צילום: יח"צ weshoes

ואיך אפשר בלי הנעליים הלבנות, של מותג ורבנס שתשלמנה את ההופעה, הן מקסימות ואופנתיות וכמובן נוחות תמצאו אותם ברשת weshos מבית קרוקס אנד מור.

רנואר קולקציה חגיגית אביב קיץ 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד