כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רגע לפני האירוסין: התחזו לשוטרים ושדדו את המשפחה החרדית

משפחה חרדית שהגיעה לשמחת אירוסין של בן משפחתם, נשדדה על ידי שודדים שהתחזו לשוטרים. המשפחה הזעיקה את ארגון 'השומרים' המקומי שפנו למשטרה

רגע לפני האירוסין: התחזו לשוטרים ושדדו את המשפחה החרדית



משפחה חרדית שהגיעה לשמחת אירוסין של בן משפחתם, נשדדה על ידי שודדים שהתחזו לשוטרים.

אתמול התקיימה שמחת אירוסין בין שתי משפחות חסידיות מלונדון ואנטוורפן. משפחת החתן הגיעה מלונדון לשמחת האירוסין שהתקיימה באולמי בעלז בעיר. אב המשפחה חיפש מקום חניה לרכבו, לפתע ניגש אליו אדם לא יהודי, ואמר לו כי אסור לחנות במקום וכי הוא יראה לו היכן מותר לחנות.

הגוי לקח את היהודי לרחוב צדדי, שם הוציא תעודת שוטר שבהמשך התבררה כמזוייפת, ואמר לו שהוא צריך לבדוק לו את הרכב כדי לוודא שאין בו סמים.

הגוי ביקש מהחסיד להוציא את כל הדברים מהכיסים. החסיד הוציא מעטפה שהיתה בה 3500 יורו, הגוי לקח את המעטפה ובדק אותה, לאחר מכן החזיר את כל החפצים לחסיד ואמר לו שהכל בסדר ושהוא משוחרר.

לאחר שהגוי עזב גילה היהודי החסידי שבמעטפה נשארו רק 600 יורו, הוא מיד הזעיק את ארגון השומרים המקומי, שפנה מיד למשטרה כדי להגיש תלונה.

החסיד תושב לונדון היה צריך לשוב לביתו אולם במשטרה אמרו לו כי הוא יהיה חייב להגיש תלונה. ארגון השומרים הבטיח לשוטרים שהיהודי יחזור מלונדון אם הגנב יתפס.

ארגון השומרים מסר למשטרה צילומים ממצלמות האבטחה של האולם, והמשטרה הודיעה לאחר זמן קצר שהיא עלתה על עקבות הגוי הגנב והמתחזה לשוטר, ושהוא מוכר לה. השוטרים אמרו שהרכב זוהה, וברגע שהם ימצאו אותו, הוא ייעצר.

בתוך כך, ביום ראשון האחרון, שני מוסלמים ניסו להכות שלושה בחורים חרדים, אחד מהבחורים רץ לחיילים המוצבים דרך קבע ליד מוסדות חינוך, ואמר להם שערבים מנסים לפגוע בהם. כשהערבים הבינו שמגיעים חיילים, הם ברחו מהמקום לאחר שהספיקו לפגוע באחד הבחורים. אחרי חיפוש, שני הערבים נעצרו על ידי המשטרה.







אנטוורפן שודדים חרדים התחזו לשוטרים אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד