י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרבנות הראשית האריכה את כהונת הרב פינטו

הרבנות הראשית לישראל החליטה להאריך את כהונתו של הרב פינטו - רב הערים אשדוד וקרית מלאכי ב-5 שנים נוספות • את הבשורה העביר הממונה על המועצה הדתית הרב יוסף בלוי במהלך דרשת שבת הגדול האחרונה

הגאון רבי חיים שמעון פינטו
הגאון רבי חיים שמעון פינטו



למעלה מ-400 מתושבי קרית מלאכי ומחוצה לה, הגיעו בשבת האחרונה לבית כנסת כורש, לשמוע את דרשת שבת הגדול אותה מוסר רב העיר הגאון רבי חיים שמעון פינטו. קודם לדרשה עמד הממונה על המועצה הדתית הרב עו"ד יוסף בלוי ואמר לנוכחים: "איש בשורות אני ורציתי להודיע לכם כי משרד הדתות האריך את כהונתו של הרב פינטו בחמש שנים נוספות".

דרשת שבת הגדול המסורתית בקרית מלאכי מתקיימת בשבת האחרונה שלפני חג הפסח ומושכת אליה המונים. סביב שולחנות ערוכים מכל טוב ישבו אנשים ונשים מכל גווני האוכלוסייה בעיר. מאחורי שולחן הכבוד ישבו רבנים לצד ראש העיר אליהו זהר, חברי מועצה ואישי ציבור.

הרב בלוי הממונה על המועצה הדתית שהיה ראשון הנואמים הודיע כי רב הערים אשדוד וקרית מלאכי הרב חיים פינטו שחצה את גיל 70, ימשיך לכהן לכל הפחות 5 שנים נוספות בתפקידו. מאות משתתפי הדרשה שמחו לשמוע על הבשורה ופרצו בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף". הרב פינטו נשא דרשה שנמשכה כשעה, במהלכה התייחס לנושא בקצרה ובהומור כשאמר: "אשאר בתפקידי עד שתגידו לי ללכת".

במועצה הדתית קרית מלאכי הסבירו כי גם ברבנות הראשית לישראל מבינים את גודל חשיבות הארכת כהונת הרב פינטו, גודל השפעתו על הציבור ואחריותו הרבה בנושא הכשרות הנישואין ושאר נושאי הדת.
הרב חיים שמעון פינטו הרבנות הראשית קרית מלאכי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד