י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המעבר מערוץ 10 השתלם: נחשף השכר של נדב פרי אצל יצחק תשובה

פרי מועסק כמנהל תחום קשרי חוץ בדלק קידוחים, שותפות האנרגיה המחזיקה במאגרי תמר ולווייתן • לפי דיווחי דלק קידוחים, השותפות נשאה ב-2017 בעלות לימודי תואר שני של פרי בסך של כ-47 אלף שקל

נדב פרי. צילום: משה שי, פלאש 90
נדב פרי. צילום: משה שי, פלאש 90



המעבר מענף התקשורת לקונגלומרט האנרגיה הגדול בישראל סידר לעיתונאי לשעבר, נדב פרי, שכר בעלות של 930 אלף שקל ב-2017 (כ-270 אלף דולר). פרי מועסק כמנהל תחום קשרי חוץ בדלק קידוחים, שותפות האנרגיה המחזיקה במאגרי תמר ולווייתן, ונשלטת בעקיפין על ידי יצחק תשובה.

פרי, שמקושר במסדרונות הכנסת, החל בתפקיד מנהל תחום קשרי חוץ ביוני 2015, לאחר שעזב את חדשות ערוץ 10, שם כיהן ככתב פוליטי. הוא עבד בתקשורת במשך 17 שנים. לפי הערכות, שכרו ב-2016 היה דומה, כך שלמעשה מאז שהחל בתפקיד, עלות שכרו הכוללת כבר חצתה 2 מיליון שקל.

תנאי העסקתו של פרי בדלק קידוחים כוללים, בין היתר, שכר חודשי של 52 אלף שקל ברוטו. ב-2017 נהנה פרי משכר בסיס של כ-700 אלף שקל, ומענק בגובה של כ-130 אלף שקל. בנוסף, לפי הדיווח בדו"חות הכספיים, דלק קידוחים נשאה בעלות לימודי תואר שני של פרי בסך של כ-47 אלף שקל.

עם מינוי של פרי לתפקיד, נרשמה סערה לאחר שח"כ מיקי רוזנטל (העבודה), טען בטוויטר כי פרי יקבל שכר של 160 אלף שקל בחודש, לא כולל בונוסים ואופציות. פרי ענה בתגובה לרוזנטל: "דוחה את הניסיונות להטיל דופי בישרתי ומודה מאוד לחבריי הרבים והמפרגנים. עומד מאחורי הבחירות שלי (שאינן כוללות סכומים מופרכים ופנטזיונרים)".

מאוחר יותר, רוזנטל תיקן את הציוץ הקודם שלו, ומסר כי שכרו של פרי יהיה כ-60 אלף שקל בלבד והטבות, ולא 160 אלף שקל. הגילוי לגבי השכר בדו"חות מלמד כי התיקון של רוזנטל היה מוצדק – וכי שכרו של פרי אכן שווה בקירוב לסכום שבו נקב רוזנטל.
נדב פרי מנהל קשרי חוץ דלק קידוחים יצחק תשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד